Voor op 'groeischema', iemand ervaring?

Hallo,

Eerst en vooral, ik heb suikerziekte, dus zwaardere baby's zijn dan geen uitzondering.   Nochtans was ik in de zwangerschap uitstekend ingesteld.   Ook de gynaecoloog was verwonderd dat de baby bij 24 weken al 2 weken voor was op schema.   Dat is de hele zws zo gebleven.   Uiteindelijk zijn mijn vliezen na 37 weken en 2 dagen spontaan gebroken en ben ik heel vlot bevallen van een dochter van 4150 g en 51 cm.   Volgens de gynaecoloog kon niet alleen mijn suiker hiervoor gezorgd hebben, er moest ook erfelijke aanleg zijn, en inderdaad, in mijn familie komen wel meer 8 ponders voor.

groetjes
Heidi

Dank u voor alle reacties, leuk van die uiteenlopende dingen te lezen..

Gister hebben we pretecho laten maken en t eerste wat die man zei: tsjee wat n flinkerd, haha...Dus ja alweer!

Op t laatst zei die nog even tussen neus en lippen door; "die blijft echt niet nog 4 wk zitten"...Dat was ff een mededeling (mede nav hoe groot ze is en hoe t er van binnen uitzag..hoe t lag enzo)...Natuurlijk ligt t allemaal aan de natuur en weet niemand van tevoren wanneer t kindje van plan is naar buiten te komen. Maar hij werkt toch al heeeeeel wat jaartjes en heeft schijnbaar al meerdere kloppende voorspellingen gedaan, dus ben erg benieuwd, hihi. Over 3 wk ben ik 37 wk dus ik zou zeggen: laat maar komen die kleine meid

gr Mel (34wk)

Terug
Bovenaan