Voor op de fiets, maar nog niet zelfstandig kunnen zitten

Hihihihi, Maudy zit ook nog niet hoor...............valt zo om........is veel te wild, gaat trappelen met beentjes en dan is het gebeurd.
In de kinderstoel kan ze echter prima zitten en zo te zien Janneke ook, bovendien is maudy vrij stevig gebouwd dus ik ga het echt binnenkort eens proberen.........gewoon, een kort stukje..........gaat het niet dan gaat het niet...........

Helaas kan Mika nog niet goed zelf blijven zitten; hij zakt nog heel snel opzij of onderuit. Ook in de kinderstoel is het nog geen succes. Maar je ziet hem met de dag sterker worden, dus binnenkort mag ie ook mee fietsen...
Wij wachten echt even tot hij wat minder "hangt". Gelukkig ligt de hele zomer nog voor ons, 't is pas april! Dus we hebben nog zoveel leuke dingen in het vooruitzicht!

Hij kan in het fietsstoeltje voorop, want we hebben juist gisteren de fietsmand voor m'n dochter achterop gezet. Zo'n lekker ouderwets ding, ik vind hem fantastisch! (en m'n dochter ook, gelukkig...)

Veel fietsplezier meiden!!!

Hallo!

Mijn zoontje Jelle is nu ruim 7 maanden en gaat sinds twee weken voorop de fiets het ritje naar school en terug om zijn zus te brengen en te halen. Hij kan een beetje zelfstandig zitten, maar valt snel om hoor! In de kinderstoel zit hij wel goed en het fietsstoeltje dus ook prima. Langere stukjes doe ik echt nog niet. Hij vindt het prachtig op de fiets, maar hij laat ook duidelijk merken wanneer hij het zat is. Mijn oudste dochter zat met 6 maanden al op de fiets, maar die was met alles echt belachelijk snel!! Mijn tweede dochter zat met 8 maanden voor het eerst op de fiets. Verschilt dus echt per kind wanneer het kan. Het wordt komende zomer in ieder geval lekker fietsen en voor de echt lange ritten doen wij de fietskar achter de fiets. Iedereen veel plezier met fietsen!!!!

Groetjes,
Paula

Terug
Bovenaan