Voor Ostje

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Grappig dat wij beiden de 25e onze NOD hebben en spannend!!! Ik heb er eigenlijk wel een goed gevoel over maar dat is maar een gevoel natuurlijk. We zullen het zien!

Ik ben niet van plan om vrijdag gelijk de testen dat wil ik pas na het weekeinde doen als de duivels er dan nog niet zijn! Ga jij wel vrijdag al testen dan?

Wij zijn bezig voor de tweede. Wij hebben al een dochter, Kirsten en die word in januari 2 jaar. En jullie, hebben jullie al kinderen of zijn jullie bezig voor de 1e?

Wat een vragen he?! Maar ja ik ben nou eenmaal niet nieuwsgierig maar ik weet wel graag alles.

Nou ik toch bezig ben; ben je al lang bezig? Dit is voor ons de 1e ronde na een miskraam begin oktober.

Hopelijk hebben we snel een positieve test in handen!!!

Groetjes Sandra

Hoi Sannie
Wij zijn net 25 en dit is voor ons de eerste keer! Dus best wel spannend en nieuw allemaal. Morgen is het zover, maar ik denk niet dat ik dan ga testen. Wij moeten allebei morgen werken en vroeg op, en dan is het niet zo romantisch. Normaal ben ik altijd heel stipt wat betreft mijn regels, maar door de zenuwen zou het wel eens uitgesteld kunnen worden. Misschien dat ik zaterdag test of is dat te vroeg. Wanneer denk jij dat het best is?

Wat jammer van je miskraam. Hopelijk verloopt deze eventuele zwangerschap goed! Voel jij al iets? Ik nog niets, vandaar dat ik er deze week een minder goed gevoel bij heb. Toen ik mijn eisprong had, voelde ik me precies zekerder, maar dat heeft waarschijnlijk elke vrouw. Het was allemaal zo perfect (we waren tijdens het weekend dat ik vruchtbaar was net één jaar getrouwd en mijn man had het zo romantisch gemaakt.) dat ik dacht: " Dit kan niet mis gaan", maar de natuur heeft zijn eigen willetje natuurlijk.

Groetjes!

En... wat was het vandaag. Ik heb mijn eerste NOD, maar weet nog niet of ik vanavond ga testen. Misschien even wachten. Ik voel niet echt iets, soms een drukkend gevoel in de onderbuik maar dat kan vanalles zijn: maandstonden, zenuwen... hoop dat het niet het eerste is.
Groetjes

He Ostje,

Nou hier nog niets hoor! Geen duivels te bekennen. Ik ga zeker nog niet testen dat wil ik op zijn vroegst maandag doen. Ik heb dan ook bewust geen test gekocht zodat ik ook nog niet in de verleiding kan komen.
Ik las dat jij er aan dacht om vanavond al te testen, kan je doen natuurlijk maar persoonlijk zou ik even wachten. Zeker als je net met de pil gestopt bent. Ik wil niet al je hoop in de grond boren maar ik lees hier nogal eens dat het bij een hoop meiden even duurt voordat ze weer een regelmatige cyclus hebben na het stoppen met de pil.
Maar ik kan het ook goed begrijpen als je wel test want het is natuurlijk wel super spannend allemaal!
Nou we houden elkaar op de hoogte OK??

Groetjes Sandra

Hallo Sandra
Ik ben in september met de pil gestopt en had in oktober een normale cyclus, vandaar dat ik hoop dat dat zo blijft. Vandaag dus ook nog geen maandstonden dus heb ik vandaag getest. Geen resultaat. Mijn man neemt wel een héééééééééél licht roze streepje waar, maar volgens mij duidt het op niets.   Ben ermee naar de apotheek geweest en ook daar dachten ze dat het niets was. Ben nog steeds niet ongesteld, maar gan nu wel wachten tot dinsdag voor ik opnieuw test!
Tot na het weekend voor meer nieuws!

He Ostje,

Hier ook nog niets! Geen duivels maar eigenlijk ook niet echt zwangerschapskwaaltjes...We wachten dus nog maar even af. Wie weet is mijn cyclus wel in de war. Zoals je merkt probeer ik mezelf een beetje in te houden anders is het zo'n teleurstelling als de test maandag negatief is...

Balen van jouw test maar hopelijk was het toch nog te vroeg en heb je dinsdag wel een positieve test!!

Ik zal voor je duimen!!

Groetjes Sandra

Hoi Sannie
Al getest? Ben erg beniewd!

Ik heb nog niet getest sinds zaterdag en zal dat maar doen ten vroegste morgen. Nog steeds niet ongesteld al heb ik soms het gevoel dat ik dat zal worden. Maar dat gevoel heb ik al 8 dagen... wat ook niet normaal is. Misschien is mijn eisprong later geweest en heb ik een langere cyclus nu. Als ik woensdag niet ongesteld ben, dan ga ik misschien eens naar de dokter voor een test.

Groetjes en succes

Hoi Sannie
Nog steeds niet ongesteld (sinds 25/11) en dus maar weer getest... Negatief! Ik had liever nog wat gewacht maar mijn man was echt nieuwsgierig.  
Ik vraag me af wat er aan de hand is. Denken jedat het mogelijk is dat ik geen eisprong heb gehad? En nu dus in een nieuwe cylclus zit.   Of heb je gewoon altijd je menstruatie.   Of is het normaal dat je na 5 dagen nog steeds negatief test.
Ik voel nog helemaal niets, soms het gevoel dat ik ongesteld ben of wordt, maar dat gebeurt niet.
Blijven wachten dus...

Terug
Bovenaan