Voor Ostje

Hoi Ostje en Sandra,

Spannend voor jullie zeg!!!
Ikzelf ben nu ook 8 dagen overtijd, helaas 2 x een test negatief.
Het is de 1e keer (maand) na mijn miskraam.
Vandaar dat jullie gesprek me zo aansprak.
Vinden jullie het vervelend al ik me erbij meng?
Duim voor jullie.

Liefs, Go

Hoi Ostje en Go,

Helaas ben ik uiteindelijk maandag toch ongi geworden....Helaas. Ik had er echt een goed gevoel over maar mijn lichaam heeft me voor de gek gehouden. Nou had het ook wel erg snel geweest maar toch ik baalde er goed van. Ik dacht dat ik het hele miskraam gedeelte wel afgesloten had voor mezelf maar dat viel me toch wel een beetje tegen. Ik was boos en had zoiets van ik had nu gewoon al met een buikje moeten lopen in plaats van die k#@$e  duivels op bezoek te hebben. Inmiddels ben ik wel al weer positief hoor, we gaan er deze ronde helemaal voor!!!Ik ga zo eens even uitzoeken wanneer mijn nieuwe NOD is en even bijlezen want ik ben een paar dagen niet geweest. Ik hoop dat jullie inmiddels wel goed nieuws hebben!!!!

Groetjes Sandra, 2e ronde (na mk)

Hoi Sandra,

Rot dat je weer ongi bent geworden, maar nu weer postitief, dus zet hem op!!!
Goed oefenen. Ha Ha.
Ik ben nog steeds  niet ongi geworden. Ga zaterdag nog maar eens testen.
Ben nu al 10 dagen overtijd.
Hou jullie op de hoogte.
Enne.... gezellig dat je er weer bent op het forum.

Liefs, Go

Hoi sannie en go
Wat jammer sannie dat je ongesteld bent. De moed niet opgeven hé.

Go, ik hoop dat het bij jou ok is.

ik heb echter goed nieuws!
Gisteren ben ik naar de dokter geweest omdat ik maar niet ongesteld werd. Daar een bloedproef gedaan en wat blijkt: ik ben zwanger! Dus mijn testen die ik deed waren negatief omdat het nog het prille begin is. .
Ik vind het echt raar. Ik voel me niet echt zwanger. Gewoon beetje moe en wat stemmingswisselingen, maar dat heb ik wel vaker.
Ik kan het precies niet geloven, de eerste keer en meteen zwanger.

Dus de hoop niet opgeven ook al voel je niets. Ik deed gisteren na 6 dagen niet ongesteld nog een test en negatief. Bij de dokter een bloedtest en positief. Dus niet panikeren hé!

Vele groetjes!
Ann

Hoi Ann,

Gaaf zeg, dat je zwanger bent. En ook nog wel de eerste keer. Super leuk!!!!!!
Hoop dat ik het ook ben, ben net wel even een kwartiertje misselijk geweest, maar ja, dat kan ook iets anders zijn. Je weet het niet met je lichaam.
Ik ben zo blij voor je!
Zaterdag doe ik een test en heb maandagochtend zowieso een afspraak bij de huisarts voor een test, mocht deze negatief zijn, dan doen we ook een bloedtest.
Ik kan het niet meer volhouden, zo langzaam gaat de tijd.
Maar als ik jou zo hoor, krijg ik weer een beetje hoop en het geduld om te wachten.
Ben nu 10 dagen overtijd en afgelopen maandag (7 dagen overtijd) was de test bij de huisarts negatief. Maandag terugkomen.
Geniet ervan he!!! Het is je gegund.
Wanneer ben je uitgeteld?

Liefs, Go

Terug
Bovenaan