Voor papa van marielle

Hey Iloon, ik moet toch echt even reageren. Ik heb van Senne net zo'n pasfoto. Ze staan er echt dolenthousiast op, haha. Het ergste is nog dat ze  op de foto  in de verste verte niet lijkt op hoe ze er in het echt uitziet. Gelukkig lachen onze meisjes wel gezellig naar ons als we zelf foto's maken! Laura is en blijft toch gewoon een mooie meid!

Groetjes,
Dionne

ik heb ook psfoto's van arjun laten maken om hem bij te schrijven in mijn paspoort. toen ik mijn nieuwe paspoort ging aanvragen, moest ik ook de pasfoto's geven. de ambtenaar zei dat arjun leek op donald duck...

Ik denk dat geen enkele pasfoto ooit mooi is, maar deze is wel heel erg, hoor! Over 5 jaar ziet ze er toch nooit meer zo uit? En hij moet nog over ook. Ben benieuwd wat er dan gaat gebeuren.

die foto, geweldig!!! ze kijkt echt zo, van wat gebeurt er nu?! maar ik kan me je commentaar voorstellen hoor, ik heb zelf nog geen foto moeten maken, ben benieuwd hoe dat gaat!
groetjes,
daphne

We moeten nog een foto laten maken, hebben het nog even voor ons uitgeschoven... Zit er niet op te wachten om met mijn kleintje een foto te maken die aan tienduizend stomme eisen moet voldoen... Ik vind het trouwens belachelijk dat je nu ook een foto van een baby moet inleveren. Zullen ze mijn zoontje daar in herkennen als hij 5 is??? Hij is nu al zoveel anders dan bij de geboorte!

En als ik eerlijk mag zijn, Ilona, ik vind het ook een vreselijke foto...

Groetjes, Karin
mama van Christian (18 weken)

Hier de papa van Marielle.

Och heden. Had ik nu maar niet om de foto gevraagd.

Wij zouden ook nog een foto moeten maken van Vera voor een ID kaart maar ik ben bang dat die net zo geforceerd eruit gaat zien.

Het is een leuk kind om te zien maar ik ben er nog niet uit of die ogen nu grote verbazing of angst uitbeelden.

Het is wel een foto om goed te bewaren voor later.

Bedankt voor het posten.

Terug
Bovenaan