Voor papa van marielle

Vreselijk he. Het is gewoon zielig.
Die foto van Quinn is ook niet om aan te zien. Zal hem op 21 juli wel laten zien. Hij lijkt er nu al niet meer op. Maar ja... ze willen het zo, dus het moet wel.
Een tip... trek een truitje of vestje aan met capuchon als je je kind moet ondersteunen. Dan zie je je hand niet.
Groetjes Veerle

Hallo mama's en papa

Ben ik nou de enige met een leuke foto???? Ik was na de berichten helemaal voorbereid op drama, maar het was zo gepiept! En nog best een leuke foto ook. Tis dat ik zo'n trutje ben met de computer, anders had hij er al op gestaan!

Groeten
Rosanne

Nou ja Rosanne, je mag zelf oordelen over de foto van Laura. Hoe maak ik nu nog mensen duidelijk, dat onze baby echt de mooiste is? Ik denk niet dat ik deze foto ooit aan een toekomstig vriendje mag laten zien.

Ik had het ook niet leuk gevonden als ik zo wakker geworden was, maar ik vind die regels echt idioot! Het is een baby, wat kan die nou doen?

Groetjes Ilona

Nou ik vind het een briljante foto, echt waar!!! Die blik is onbetaalbaar.
Zeker bewaren, altijd leuk voor verjaardagen. e.d. Wij moeten morgen....Ik heb geen digitale camera dus moet jullie het resultat helaas onthouden, maar ben zelf erg benieuwd.
Gr Irene

tja een baby op reis zal wel erg gevaarlijk zijn..
zucht..
wij gaan voorlopig nergens naar toe dus voorlopig geen pasfoto voor ons natas.

het is idd een vreselijke foto..
we hebben veeeeeel mooiere foto's van je kleine gezien..

gr sylvia

Ik ken maar weinig moeders die het accepteren dat anderen zeggen dat een foto verschrikkelijk is. Hier in huis zelfs een vader die het van deze foto niet pikt, maar ik denk dat Laura het later met ons vrouwen eens is. Ach... als ze zelf een kleine heeft, lachen we erom!

Groetjes Ilona

Hallo Ilona

Ik heb het gisteren niet meer opgeschreven, maar wilde het wel zeggen:
Ik reageerde op de uitspraken van jullie over jullie foto's. Ik wilde er niet direct mee zeggen dat ik de foto verschrikkelijk vindt. Er zijn vast mooiere foto's maar om nou te zeggen dat het een verschrikkelijke foto is....

Groeten
Rosanne

Terug
Bovenaan