Voor Patries81

heeey

lekker zeg voor jou schiet het echt op, ik moet nog 5 weken
maar ik doe nu vervangend werk op kantoor 3 ochtenden dus dat is wel te overzien
stop je dan ook 6 weken van te voren? ik wel
ja dat warme weer is wel erg vermoeiend ik hou ook vocht vast maar heb gelukkig geen hoge bloeddruk
maar ja met zon enorme buik en van die dikke voeten... hahahah
valt allemaal niet mee he
en ja we hebben inderdaad de sleutel al dus zijn we al bezig met verbouwen
alleen kan ik zo weinig doen he
maar ja... gelukkkig hebben we veel hulp
en valt best mee wat er allemaal gedaan moet worden alleen een nieuwe keuken erin en nog wat behangen en verven enzo
ach ja..

heb trouwens nog een pretecho laten doen vorige week, echt heel erg leuk
hebben jullie dat ook gedaan?

xx

Hoi hoi,

O, wat leuk zeg, een pretecho. Wij hebben er voor gekozen om het niet te doen. Op een pretecho zie je zoveel en we willen ons echt laten verrassen hoe de kleine eruit komt te zien. Maar zo'n echo is wel gaaf. Een collega van mij heeft het afgelopen weekend laten doen en de echofoto's zien er echt supermooi uit!
Zijn jullie schema met het nieuwe huis? Het was wel erg warm om te klussen zeker?
Ik heb nu toch wel last van de warmte. Normaal kan ik er al niet zo goed tegen, maar nu ben ik helemaal energieloos. Dikke voeten, dikke handen, moe en eigenljk ook geen zin meer om te werken. Het wordt nu echt zwaar met het bukken en  tillen van de kindjes. Maar ach. nog 7 dagen werken, dus dat moet toch vol te houden zijn. Als alles goed gaat, is 29 mei m'n laatste werkdag. Ben dan 4 weken van tevoren gestopt.
Ben wel weer in het ziekenhuis geweest. Heb nog nooit zo vaak een ziekenhuis gezien dan sinds ik zwanger ben. Afgelopen weekend heb ik er 1 nacht moeten slapen omdat ik onverklaarbare buikpijn had. Ze namen me toen op ter observatie, maar uiteindelijk is er niets uitgekomen en kon ik zondagmorgen gelukkig weer naar huis.
Maar gelukkig gaat het nu weer redelijk goed. Rustig aan en vooral rustig doorgaan.
Nou, succes nog met het huis en spreek je weer!! Rustig aan hè!!

Liefs, Miranda

jeetje wat vervelend zeg dat je in het ziekenhuis hebt gelegen, dat moet wel even schrikken zijn geweest
maar gelukkig dat er niks ergs aan de hand is
ja dat warme weer vond ik ook voor het eerst in me leven niks was blij toen het weer kouder was hahaha
ik had ook inderdaad hele dikke voeten en enkels
maar goed..
we zijn druk bezig met het huis, niet dat ik zoveel doe maar toch
begint al ergens op te lijken
lekker dat je nu bijna verlof hebt voor mij is het ook niet zo heel lang meer nog 4 weken van elk 3 ochtendjes

xx

Hé Patries,

Jaja, afgelopen donderdag was m'n laatste werkdag. Wat een afscheid. Alle peuters en dreumesen kwamen naar de babygroep toe en ik ben echt haast schandalig verwend. Wat een cadeaus allemaal.
Ik vond het best wel raar om "afscheid" te nemen. Het is toch 4 maanden dat ik niet hoef te werken. Maar het was echt een hele leuke dag.
Nu voelt het nog als weekend. Maar volgende week zal het wel erg raar zijn als ik helemaal niets meer moet en alleen maar dingen mag die ik leuk vind.
Hoe lang moet jij nog werken?
Schiet het al op met jullie huisje?

Liefs, Miranda

heey

oh wat leuk zeg zo een afscheid, dat is wel erg lief!
ik moet nog 2 weken dus 6 ochtenden en daarvan ga ik de laatste week dinsdag op me eigen werk afscheid nemen
ik kijk nog even hoe het deze week gaat want het is zooooooo warm en is nog al een stukje reizen (zeker 3 kwatier) waar ik nu werk
dus ik kijk maar even hoe het gaat want ik heb zo last van dikke voeten en enkels...

begint je buik ook al lekker in de weg te zitten?
ik merk echt dat ik amper nog me schoenen aan krijg hahahaha

verder in ons nieuwe huisje gaat het goed, schiet al aardig op
en begint erg mooi te worden
denk nog 2 weekjes ongeveer dat het allemaal zon beetje af is

geniet lekker van je verlof!!
ben je al een beetje klaar met de babykamer?

xx

Hoi hoi,

Nou, die buik kan af en toe inderdaad aardig in de weg zitten. Ik weet haast niet meer hoe ik m'n sokken en schoenen   aan moet trekken. Nou lukt dat toch al bijna niet meer, want als het  erg warm is dan zijn m'n voeten megadik. Dan maar veel op slippers lopen, scheelt ook weer knoeien met aankleden haha!!

De babykamer is af. Ik moet de kast nog wel even opnieuw inrichten (al de cadeautjes moeten er nog bij). Maar daar heb ik nu alle tijd voor.

Jeetje, ben al een week thuis. Ik merk wel dat ik nu echt een moeheidsaanval heb. de hele week ben ik al zo moe en heb weinig puf om nog iets te doen. Ik geef er maar heerlijk aan toe, volgende week gaat het vast wel beter.

Wat fijn dat het zo goed gaat met jullie huis. Nog even en dan kun je ook gaan genieten van jullie nieuwe woonruimte en natuurlijk van je verlof. De eerste dagen is het erg raar en wennen, maar dan wordt het vast genieten.

Gaat alles goed met de baby? Ik was dinsdag weer bij de verloskundige en de kleine ligt nu al helemaal ingedaald. Goed nieuws, dus wat dat betreft is hij/zij er ook klaar voor!!

Liefs, Miran

hoi

ja dat herken ik die voeten wat is dat erg he, lijkt wel of het steeds erger word
niet normaal gewoon
ja ik ga nu ook me laatste weekje in dinsdag afscheid op me eigen werk en dan nog 2 ochtendjes op kantoor
maar ben er ook echt wel aan toe
ja in ons nieuwe huis gaat het lekker, bijna af nu
keuken zijn ze nu aan het plaatsen en dat is morgen af
en dan is in principe het hele huis gedaan
nog ff alles schoonmaken en opruimen
en dan kunnen we gaan verhuizen
ik moet woensdag weer naar de verloskundige maar vorige keer lag hij al met zijn hoofd naar beneden en dat is nog steeds zo
kan nu voelen hoe hij ligt
lekker tegen mijn ribben... auw...
dus hopelijk gaat hij snel indalen

kan jij nu ook al voelen wat wat is?
dat is zo grappig..

xx

Terug
Bovenaan