voor Puckylief!

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Misschien ken je me nog? Ik ken je nog van het forum "zwanger worden", maar nadat ik had gelezen (ik geloof in februari of maart?) dat je toch zwanger was (ondanks je ongi), heb ik je niet meer terug gezien op het forum.

Wat fijn om te lezen dat je nu al 32 weken zwanger bent en dat alles dus goed gegaan is!

Ik ben zelf inmiddels nu ook zwanger, vandaag 10 weken en 5 dagen.

groetjes Sanneke

He Sanneke

wat leuk dat je me nog herinnert! Ik weet eerlijk gezegd niet meer zoveel over jou, kan je me helpen.......
Ik bleek idd toch zwanger en werd direct ontzettend misselijk. Zo erg zelfs dat ik niks meer kon; een arm optillen of praten leidde al tot braken. Uiteindelijk medicijnen gekregen (emesafene) en dat onderdrukte het ergste, maar nog steeds braken tot de 16e week!! Bij 6 wk kreeg ik last van bekkeninstabiliteit, heb al 3 x bedrust moeten houden wegens een zenuwbeklemming, maar het belangrijkste is dat het met ukkie goed gaat!!!
Ik heb een hele tijd niet meer op het forum gezeten, ging op een gegeven moment wel weer meelezen en toen weer soms reageren. Ben vooral benieuwd hoe het met de andere dames gaat.

Gefeliciteerd meid met je zwangerschap!!!! Spannend he!! en eindelijk...toch?
Voel je je goed?? Nou als je vragen hebt....hahahaha.

xx Puckylief

Hoi hoi,

haha....ja, ik was degene die bij de huisarts in maart 2x een postieve test had, terwijl ik thuis met de digitale CB negatief teste. Ik was toen wel al 12 dagen overtijd.
Ben uiteindelijk toen ook gewoon ongesteld geworden en was dus niet zwanger. Heel vreemd dus...

Gelukkig had ik op 18 juli wel een positieve test in mijn handen, 7 maanden na mijn miskraam.
Een week later kreeg ik een beetje bloedverlies en dat heb ik nog een paar keer gehad in de week erna. Gelukkig heb ik met 6 wk en 5 dg, en met 8 wk en 4 dg wel een goede echo gehad. Het bloedverlies heb ik na de 6 weken ook niet meer gehad, gelukkig.

Nu ben ik 11 weken en 1 dag zwanger, en voel me best goed. Tussen de 6 en 9 weken ben ik erg misselijk geweest en moest veel spugen. De gyn heeft mij toen ook Emesafene voorgeschreven. Vanaf de dag dat ik dit opgehaald heb bij de apotheek ging het ineens beter. Raar he? Ik heb de zetpillen dus niet hoeven gebruiken.

Ik ben wel nog vaker misselijk met vlagen, en heel af en toe moet ik nog wel eens spugen, maar het is op deze manier goed te doen. Het enige kwaaltje wat ik nu erg vervelend vind, is dat ik iedere nacht minstens 2x eruit moet om te plassen. We hebben geen toilet boven, dus ik moet iedere keer naar beneden.

Aanstaande dinsdag heb ik weer een echo, ben dan 11 wk en 4 dgn. Ik vind het wel erg spannend, aangezien ik de vorige keer een missed abortion had met 11 weken. Toen had ik ook al 2 goede echo's gehad.

Als de echo dinsdag goed is kan ik pas echt gaan genieten voor mijn gevoel.

groetjes Sanneke (moeder van Lieke 2,5 jaar oud)

ohww haaaai!!! nu herinner ik me je verhaal weer!!
bizar eigenlijk toch?

erg spannend nu allemaal! laat je het me weten dinsdag?
Ik merk dat de 2e zwangerschap (heb ook een dochter van 2,5 jr) sneller gaat, maar dat ik ook veel meer stil sta bij het feit dat het een wonder is dat alles goed gaat. Ben veel banger eigenlijk dat het NIET goed gaat;wrs omdat ik nu gewoon meer weet...

Ik was vorige week op controle en toen ontdekte de vk een overslaand hartje. Moet do terugkomen en als het nog zo is dan moet ik voor een echo.
Van mijn dochter beviel ik bijna 3 wk te vroeg, mocht net thuisbevallen. Als dat nu weer zo is dan zou dat betekenen dat ik binnen 5 wk al beval. IEKS echt snel!

we houden zo ff contact hoor,wel gezellig

xx puckylief en succes di!!

hoi,

Ja, leuk om zo contact te houden, kunnen we elkaar lekker op de hoogte houden.
Voor jou is het dus ook even spannend deze week. Als je bedenkt dat het over 5 weekjes al zover kan zijn...spannend!!
Ik ben bij mijn dochter pas bevallen met 41 weken en 1 dag. Eerder had ze er nog geen zin in, hihi.

Gek he? Ik heb de zwangerschap van haar  ook heel onbezorgd beleefd.
Ik kreeg toen mijn eerste echo met 12 weken, en toen we daar naartoe gingen stond ik er ook helemaal niet bij stil dat het ook wel eens niet goed kon zijn. Dat is nu inderdaad wel anders!
Het is en blijft een wonder, het krijgen van een kindje.

We hebben het nu ook nog tegen niemand verteld (wel tegen onze ouders en zussen).
Dat gaan we doen als de echo dinsdag goed is. Ben benieuwd hoe ze op mijn werk reageren. Ik heb een werkgever die allergisch is voor zwangere vrouwen, haha.
Heeft hij lekker pech!

Ik laat je dinsdag weten hoe het is gegaan  met de echo.

groetjes Sanneke  

hoi sanneke - pucky

leuk om weer iets van jullie te lezen en dat het goed gaat met jullie zwangerschap.
ik lees afentoe mee maar niet meer zoveel .
ik heb heel veel met je getypt op het zwanger worden forum(pucky) ik heb een dochter met voedings allergieen misschien weet je nu wie ik ben.(pre-seed is ook een stukje info)
groetjes iris 26wekwn zwanger van de tweede

He dames,

Wellicht kennen jullie mij ook nog? Heb vanaf dec 2006 op het zwanger-worden forum gezeten en met jullie gekletst. de laatste maanden vooral doorgebracht op het "zwanger worden na een mk"forum. Helaas sinds nov2006 al 3 vroege mk gehad, maar ben nu voor de 4e keer zwanger (gisteren weer positief getest). Hopelijk mag ik dit keer hier op het zwanger-zijn forum blijven en hoef ik niet over 1 a 2 weken alweer terug naar het andere forum.

groetjes en geniet nog van jullie zwangerschap!

Dion

Hoi Dion,

Hartelijke gefeliciteerd! Wat fijn dat het weer gelukt is. Nu inderdaad hopen dat het wel goed gaat.

Ik ga heel hard voor je duimen!!!

Het moet erg moelijk zijn om dit zo vaak mee te maken. Ik ben nu al super onzeker na 1 miskraam!

Is er trouwens nog iets uit de onderzoeken gekomen?

Liefs Sanneke

Terug
Bovenaan