voor Puckylief!

Heee Irisbloempje en Dion!!

Jullie namen ken ik nog zeker!!
Vooral de tip van preseed van irisbloempje hihihihihi.
Wat leuk dat we elkaar allemaal weer zo vinden en gelukkig op DIT forum nu!!!
(geen gekke dingen meer nu hoor!!!)

Succes morgen sanneke!!!!

hoi hoi,

Ik heb net de echo gehad en alles is goed! Ben nog een dag verder dan de vorige echo uitwees. Overmorgen ben ik precies 12 weken.

Ben zo opgelucht!
Het kindje was heel mooi te zien, en erg beweeglijk. Heb erg mooie foto's meegekregen. Ook een van de voetjes, en een van een handje.

Nu kan ik echt gaan genieten, en we gaan het nu ook aan iedereen vertellen.
Morgen ga ik het op mijn werk vertellen. Ben benieuwd hoe de reacties daar zijn.
Op dit moment zijn 2 collega's met zwangerschapsverlof en een collega heeft 3 weken geleden verteld dat ze zwanger is. Mijn baas valt van zijn stoel af denk ik, hahahah...

Ik ga nu even een vriendin bellen....tot later!!

Liefs Sanneke

Hoi,

Ik heb het net op mijn werk verteld, en heb alleen maar leuke reacties gekregen. Zelfs van mijn baas!

Ook hebben we het gisteren aan een aantal vrienden verteld, en die waren ook allemaal erg enthousiast.

groetjes Sanneke

hoi hoi dames

sanneke ,fijn om te horen dat je echo goed is.en dat iedereen zo leuk en positeif reageert.

dion gefeliciteerd met je zwangerschap en dat je dit keer lekker mag blijven hangen op dit forum.

he pucky hoe is het met je ondanks de kwaaltjes

groetjes iris

Hoi Meiden!!

NOu ik heb ook goed nieuws: hartje was nu weer constant, dus geen zorgen meer! BEN ZOOOO BLIJ! Ik had alle scenario's al afgespeeld in mijn hoofd
Uk is al ingedaald, dat voelde ik ook al wel. Heb gister mijn laatste werkdag gehad, tijd dus nu voor het nesteldranglijstje af te werken en te rusten wanneer MIJ het uitkomt!
Ben benieuwd wanneer het komt, want mijn dochter kwam 3 wk te vroeg en dat zou vanaf nu betekenen nog maar 4 weken...

Sanneke, toppie dat je echo goed was!! Gefeliciteerd meid! Lekker aan iedereeen vertellen en genieten. Hoe reageerden je ouders en schoonouders???

Irisbloempje, weet jij eingelijk al wat het wordt??

xx Puckylief

Hoi Puckylief,

Wat fijn dat alles goed was. Toch weer een zorg minder!
En nu lekker gaan genieten van je verlof, heerlijk.......

Mijn ouders en schoonouders wisten het al, en verder hebben we van iedereen hele leuke reacties gehad, ook op mijn werk.

Ik was gisteren ineens de hele dag weer misselijk, dus gistermiddag ben ik lekker samen met dochterlief naar bed gegaan.

Vandaag gaat het wel weer, nu zit ik nog op mijn werk, en over een uurtje hebben we weer weekend!!!!

groetjes Sanneke

hoi dames

jaaaaa ik weet wat het word een jongen en kwa naam keuze zit jij in mijn straatje we hebben de naam nog van bij ons amber .

pfff dat is wel effe schrikken als ze je vertellen dat het hardje niet konstand was.
maar ik hoop dat het nu alleen maar genieten is voor jullie en dat je de laatste weken lekker op je gemak kunt nestellen.

ik moet nog tot 7 november pffff en dat is nog zoooo lang het werk wordt me echt nu te zwaar dat getrek aan die auto s
groetjes iris    

quote: Sanneke 78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-09-2007 15:40:40'));

Hoi Puckylief,

Wat fijn dat alles goed was. Toch weer een zorg minder!
En nu lekker gaan genieten van je verlof, heerlijk.......

Mijn ouders en schoonouders wisten het al, en verder hebben we van iedereen hele leuke reacties gehad, ook op mijn werk.

Ik was gisteren ineens de hele dag weer misselijk, dus gistermiddag ben ik lekker samen met dochterlief naar bed gegaan.

Vandaag gaat het wel weer, nu zit ik nog op mijn werk, en over een uurtje hebben we weer weekend!!!!

groetjes Sanneke

hoi sanneke dat kun je ook het beste doen als je misselijkj bent lekker gaan slapen dan zakt de misselijkheid het snelste.
groetjes iris

Terug
Bovenaan