voor randy 25

A

Anoniem

Guest
Hoi,

ZAt jij niet bij het forum maart 2007?
Ik herken in ieder geval jouw naam!

Ik zie dat je nu weer een eindje zwanger bent. Gaat alles goed met je?

GR linda

Hoi,

Ik zat idd bij het maart 2007 forum, maart heb ik toen niet gered, ben bevallen bij 21wk+5dgn van onze dochter Ninthe* die na een uur is ingeslapen...

Het klopt dat ik alweer een eind op weg ben, ik ben morgen 33 weken zwanger van een gezond meisje...

Liefs Randy

p.s. hoe is het met jou?

Oh Randy,

Wat fantastisch hoor dat je weer zwanger bent. Nou ik ben 5 maart 2007 bevallen van een gezonde dochter met de naam Femke.
Ze was erg klein. 2310 gram en 44 cm. Maar t gaat heel goed hoor. Zelfs zo goed dat ik nu weer zwanger ben. T is nog wel heel pril hoor. 5 weken pas, maar je moet ergens beginnen he!

En hoe ben je de periode na de bevalling van Ninthe doorgekomen? Heb er nog wel eens aan gedacht. Vreselijk was dat zeg!!!!!
Heb je t een plekje kunnen geven?

Nou ik hoor t wel weer.

GR linda

Hoi,

Jeetje dan was jullie dochter idd een klein en licht kindje, maar dat zegt niks, het zal al vast wel een lekkere meid zijn.
En weer zwanger!!! gefeliciteerd!!! wat leuk en idd spannend nu het nog zo pril is....

Na de geboorte en het overlijden van Ninthe* was natuurlijk heel erg heftig, je hebt toch een kinderwens die niet geheel in vervulling is gegaan...
Maar je moet verder, na het regelen van de crematie en kaarten versturen etc, moet je door, alhoewel de tijd voor jou lijkt stil te staan.
Toch wouden we heel graag en snel een brusje voor Ninthe*...
Helaas bleef ik vloeien en moest ik 30 december hals over kop naar het ziekenhuis omdat ik heel veel stolsels verloor en het hele bed onder het bloed zat...
Ik bleek heel veel placentaresten te hebben die begonnen te ontsteken...
Ik heb daar medicijnen voor gekregen, maar helaas deden die niks, op 30 januari ben ik nog gecurreteerd op placenta-resten...
6 weken daarna werd ik eindelijk ongesteld, de uitslagen van de obductie op Ninthe* waren toen ook binnen, ze hebben niks meer gevonden dan we al wisten en hadden 100% groen licht...
De 2e ronde was ik weer zwanger, dat was in april, helaas kreeg ik bij 6 weken op vrijdag de 13e een miskraam...we waren weer terug bij af...
Heb toen een hele moeilijke periode gehad, liep bij een psycholoog etc...
En in augustus ben ik dus weer zwanger geraakt...
Al met al een heel bewogen jaar waar we nog steeds de naweeën van hebben...

En hoe voel je je? heb je al kwaaltjes etc???

Liefs Randy

Hoi Randay,

Wat een zwaar jaar hebben jullie gehad zeg! Zo heftig.
Gelukkig gaat t nu allemaal goed met jullie.
Jullie krijgen een dochter las ik. Wat geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heb jij klachten? Ik heb alleen een een tintelend gevoel in mijn buik n veel moe. Maar dat hoort erbij!!!

Verder gaat alles goed hier.
Ik volg je op de voet meid.

Zo blij dat   t goed gaat!
Het is je zo gegund.

x linda

Hoi,

We krijgen idd weer een dochter....

Tja deze zwangerschap is in geen velden of wegen te vergelijken met de zwangerschap van Ninthe*.
Het is buiten het feit om dat het emotioneel heel erg zwaar is, en veel stress met zich meebrengt toch ook wel een aanslag op mijn lichaam....

We hadden toevallig gisteren uitgerekend dat ik als ik straks bevallen ben ik in 22 maanden 68weken zwanger ben geweest, dan met ook nog met een bevalling (straks 2) een curretage etc etc tussendoor, merk ik wel dat mijn lichaam het er zwaar mee heeft.

Toen ik 7 weken zwanger was gingen wij op vakantie naar Indonesië, ik had last van de warmte omdat ik heel erg moe was en vooral 's avonds was ik erg misselijk....
Bij thuiskomst leek het ook net of ik niet van die jet-lag afkwam, ook de misselijkheid bleeft tot een week of 16 doorzetten...
Vanaf 20 weken loop ik al bij een bekkentherapeut, ik heb zwangerschaps-ischias...ik kan dus weinig doen, en wil zoveel...echt heel vervelend, heb de hele dag last van mijn rug, bekken en benen, ik waggel ook heel erg hahahaha....

Maar ach ik heb er alles voor over, en straks hebben we er iets heel moois voor in de wieg liggen...

Zal bij jou ook nog wel zwaar zijn, eentje van net ouder dan een jaar en zwanger zijn......pffff.......die vermoeidheid is niet raar dan...

Liefs Randy

Jeetje Randy wat zwaar zeg! Tja sommige mensen hebben veel klachten en andere mensen bijna geen. Bij de zwangerschap van Femke had ik echt nergens geen last van. Ja de 1e 3 maanden vermoeidheid. Maar dat was alles. Niet ziek ofzo.

Nu heb ik tot op heden ook alleen vermoeidheid hoor. Maar dat hoort er nou eenmaal bij. Ik nem gewoon optijd rust. Femke slaapt nog best veel dus ik kan wel een rust moment vinden hoor.
We hebben er wel bewust voor gekozen hoor. Een 2e snel achter de 1e. Mijn zwangerscap van Femke was zo fijn en de bevalling was echt een eitje.
Heb 4 dagen in t ziekenhuis gelegen omdat ik gebroken vliezen had en Femke niet was ingedaald. Dat vond ik t vervelendste. Liggen en niets meer mogen doen. De bevalling heb ik ervaren als iets heel moiis. Ondanks de pijn en de vermoeidheid die er dan bij is. Ben wel vreselijk ingescheurd. ( auw auw) Maar dat geneest wel hoor. Alhoewel t niet meer t zelfde is als voor de bevalling.

Zelf ervaar ik deze zwangerschap als een groot geschenk. Ik ben net gestopt met de pil en meteen weer zwanger. Super dat dat mij mag overkomen.

Jij hebt helaas veel moeten meemaken en je hebt t nu ook lichamelijk heel zwaar. Dat is natuurlijk heel logisch. Jouw lichaam heeft veel te voortduren gehad.
Maar meid, als jouw meisje er straks is dan is dat echt t mooiste wat er is.

Ik leef elke dag voor mijn kleine meid. Ik geniet van alles wat ze doet.

Oh weet jij hoe je een foto hier moet plaatsen? Dan kan ik Femke aan je laten zien.

x linda

Hoi,

Ik zeg altijd maar zo: je neemt zoals het komt, meer kan je niet doen...
En ach idd als de kleine er is dan is het allemaal vergeten....

Ik vond die kwaaltjes ook wel fijn hoor (behalve mijn rug en bekken) want dat was toch weer een extra feit dat ik zwanger ben, je bent behoorlijk onzeker de eerste tijd tot je het voelt...
En ik voelde het niet echt snel doordat mijn placenta aan mijn buikwand zit...

Ja vermoeidheid hoort er sowieso bij, maar kan me voorstellen dat als je straks over de helft bent het wel zwaar is met nog een kleine veel tillen enzo, maar ach er zijn je daar ook zat in voor gegaan...

De kids zo snel op elkaar heeft ook zijn voordelen, ik denk niet dat wij zo heel snel weer gaan proberen, eerst maar eens heel hard onze handjes dichtknijpen met deze en alle emoties tot bedaren laten komen...

Ik kopieer mijn foto's altijd vanuit mijn hyves (weet niet of je dat hebt) of vanaf een andere website kan ook...
Gewoon op foto gaan staan, kopieëren en dan in een leeg venster hier plakken....

Dit is Ninthe*

Terug
Bovenaan