Hoi,
Jeetje dan was jullie dochter idd een klein en licht kindje, maar dat zegt niks, het zal al vast wel een lekkere meid zijn.
En weer zwanger!!! gefeliciteerd!!! wat leuk en idd spannend nu het nog zo pril is....
Na de geboorte en het overlijden van Ninthe* was natuurlijk heel erg heftig, je hebt toch een kinderwens die niet geheel in vervulling is gegaan...
Maar je moet verder, na het regelen van de crematie en kaarten versturen etc, moet je door, alhoewel de tijd voor jou lijkt stil te staan.
Toch wouden we heel graag en snel een brusje voor Ninthe*...
Helaas bleef ik vloeien en moest ik 30 december hals over kop naar het ziekenhuis omdat ik heel veel stolsels verloor en het hele bed onder het bloed zat...
Ik bleek heel veel placentaresten te hebben die begonnen te ontsteken...
Ik heb daar medicijnen voor gekregen, maar helaas deden die niks, op 30 januari ben ik nog gecurreteerd op placenta-resten...
6 weken daarna werd ik eindelijk ongesteld, de uitslagen van de obductie op Ninthe* waren toen ook binnen, ze hebben niks meer gevonden dan we al wisten en hadden 100% groen licht...
De 2e ronde was ik weer zwanger, dat was in april, helaas kreeg ik bij 6 weken op vrijdag de 13e een miskraam...we waren weer terug bij af...
Heb toen een hele moeilijke periode gehad, liep bij een psycholoog etc...
En in augustus ben ik dus weer zwanger geraakt...
Al met al een heel bewogen jaar waar we nog steeds de naweeën van hebben...
En hoe voel je je? heb je al kwaaltjes etc???
Liefs Randy