voor randy 25

./leerocker/femke008-1.jpg

Dit is Femke toen ze net geboren was. Dit is dus op 5 maart 2007.

Jee Randy als ik jouw kleine meisje zie dan wordt ik helemaal week. Zo oneerlijk allemaal! Echt het was je zo gegund! Maar gelukkig komt t wel goed.
Meid als je kleine wonder er straks is dan moet je echt veel van haar genieten. Ze worden zo snel groot. Femke is nu al een echte eigenwijze peuter aan t worden. Ze is totaal geen baby meer. Nou is deze fase ook leuk hoor, maar de babytijd is zo snel voorbij.
Dus meid....GENIET!!!!!!!

X linda

Nou dat ging dus even mis. Ik ga even uitzoeken hoe t moet en dan laat ik je foto,s zien.

x linda

Ken jij Tee, Kim 75, Pietje10, Yvonne75, Greet nog? Zij waren ook van t maart 2007 forum.Ik vertelde hun op een ander forum dat ik je was tegengekomen en hoe t met je ging. Ze waren heel blij voor je. In welke maand ben je uitgerekend? Sommige willen je wel een x daar zoeken om met je te kletsen.
Jouw verhaal van Ninthe heeft op iedereen veel indruk gemaakt en ze zijn je niet vergeten.

x linda

Hoi,

ja die namen zeggen me nog wel wat, ik weet dat iedereen heel meegaant was toendertijd, heb iedereen ook zo goed mogelijk op de hoogte proberen te houden op het maart forum, ik was toch 1 van jullie en wou ook weten hoe het jullie verging.
En natuurlijk wouden jullie toen weten hoe het bij ons verder verliep.

Ik zit nu bij het mei forum, dus laat ze maar komen, gezellig.

Liefs mij

en ehhh ff oefenen met je foto's ben nu heel erg benieuwd

Dit is Femke toen ze net geboren was. Hier is ze 3 uur oud ongeveer.

En dit is Femke met d'r 1ste   verjaardag. 5 maart dus.

Die andere foto was een beetje groot. Oeps!!!

Ik heb aan de dames van maart 2007 forum doorgegeven waar ze je kunnen vinden. Misschien komt er wel iemand even kijken.
Ik blijf je in ieder geval volgen. Hier en op t mei forum.

liefs linda

Hoi,

Wat een scheetje om te zien, en over niet al te lange tijd nog zo'n mooi kndje erbij....
Gaat alles nog goed?

XXX

Hoi Randy,

Als alles goed gaat dan hebben we straks nog een ukkie erbij. Heerlijk kijkt me dat.
Maar schijn bedriegt. Wat ziet Femke er lief uit he!
Nou het is een echte rebel. Zeer brutaal!

Met mij gaat t goed. Vermoeidheid slaat toe. Maar dat is normaal. Daarbij kan ik s'nachts niet slapen. Lig lang wakker.
Vreselijk!

En hoe gaat t met jou?

GR linda

Terug
Bovenaan