Hai Annemiek
Twee grote knullen heb jij zeg!!! Mag je best trots op zijn. Maar je schrijft wel even een heleboel zo in een klein stukje! Je zoon heeft al heel wat meegemaakt in zijn jonge leven begrijp ik! Fijn dat hij zo trots is op zijn kleine broertje.
Trouwens.... mijn huidige straat is ook een straat-hang-straat. Hier gaan de flesjes bier ook over en weer voor op straat op een mooie zomerdag.
Het begon twee jaar geleden toen 2 buurmannen in de achterklep van de auto belandde met een biertje, de vrouwen met roze ernaast in een tuinstoel. De hele straat is in de loop van de middag aangeschoven met tuinstoelen, roze, biertjes en een goed humeur. Best gezellig, wel volks, maar dan met andere mensen.
Het lijkt me best leuk om eens af te spreken. Laten we nog even wachten wat Linda zegt en of er misschien nog anderen uit de omgeving reageren. Loek is ook nog aan het leren om overdag te slapen, dus ik ga nog niet veel van huis naar drukke dingen, zoals de stad (wel behoefte!!!!!!!!!!!!!!!). Maar het zal er wel van komen!
We hebben het al eerder een keer met zijn allen gedaan, maar ik zal me hier nog even nader voorstellen. Ik ben 33 jaar, geboren en getogen in Eindhoven, met een uitstap voor mijn studie naar Rotterdam (Schiedam). Ik heb SPH gestudeerd, maar mijn werk is van Slachtofferhulp (begeleiden van vrijwilligers) naar reintegratie (cursussen geven aan werkelozen en wao-ers) en intercedent nu uitgekomen op reflexzonetherapeut (ik masseer voeten even kort door de bocht gezegd). Mijn man is 38 en beretrots op zijn zoon. Ik kan best een flapuit zijn. Mensen die mij niet zelf kiezen in hun vriendenkring hebben vaak moeite met me. Ik bedoel dan bv vrienden van mijn partner, die krijgen mij er gratis bij! Ik kan direct en fel uit de hoek komen, maar ben wel heel lief, hoor. Ik houd van diepgang en persoonlijke gesprekken, vandaag mijn studie- en beroepskeuze. Alhoewel... momenteel komt mijn diepgang niet veel verder dan luiers en slaapjes en wat Loek allemaal al kan...
groeten,
Rosanne