voor roAN0510

Nou hier mijn info.

Ik ben Annemiek, 44 jaar, woon sinds eind december 2006 samen met Ro. Hij heet eigenlijk Roland maar we noemen hem Ro. We hebben elkaar leren op Extrema 2006 in het Beursgebouw in Eindhoven. Dit was echt liefde op het eerste gezicht. Wij wonen dus in Tongelre in Eindhoven en hebben sinds 02-03-2007 een zoon Rowan.
Verder spoor ik niet echt en ben nog bezig in mijn eerste jeugd..... lol..... daar zal ik ook nooit meer uit komen denk ik.
Hier ook nog even een fotootje van mij met Rowan. Mijn haar valt niet zo op op deze foto maar dat is lang, steil en zwart.

De rest ontdekken jullie wel als we elkaar ontmoeten.

Groetjes,

Annemiek

Hallo dames,

Hier nog een Brabantse moeder!!!
Woon samen met Stefan (in Eindhoven), ben 36 jaar en ben sinds 21 maart de trotse moeder van Teun.

Ik ben niet heel actief op het forum maar ik lees wel vaak mee, dat vind ik wel leuk.
Mochten jullie af willen spreken, lijkt me wel eens gezellig!

Ik ken Rosanne al, is een vriendin van ons en we bellen regelmatig om ditjes en datjes uit te wisselen als nieuwbakken moeders....
Er is ook zoveel te vertellen ;-)

Groetjes en wellicht tot ziens,

Simone

Hoi Simone,
Welkom!
Als we tot een afsprak komen dan wordt je op de hoogte gesteld. Maar ik las dat er meerdere dames uit de buurt komen. Misschien willen die ook wat afspreken.
Groetjes linda

Hallo

Een centraal punt... Als ik denk aan iets in Eindhoven omdat 4 van de
tot nu toe 5 dames uit eindhoven komen, ben ik dan gemakzuchtig... ???

Ik heb nl wel al een idee en buiten eindhoven ben ik niet zo bekend. Ik
doe maar een voorstel: Listers parkzicht? Dat is een hotel/lunchroom,
kan je lekker zitten en er tegenover is een park. Parkeergelegenheid
voor de deur.

Misschien kunnen we ook van uitwisselen welke dagen geschikt zijn, als
we over de dag eens zijn, kunnen we later een datum prikken. Ik kopieer
dit bericht naar beide discussies ('aan alle brabantse dames' en voor
'RoAn') Laten we de reacties alleen bij 'voor alle brabantse dames'
zetten, anders wordt het zo'n zootje.

Ik ben makkelijk! Omdat ik nog niet werk, kan ik alle dagen. Eventueel
ook het weekend, maar mijn voorkeur gaat uit naar doordeweek.

Ben benieuwd naar de reacties!!!

Groeten

Rosanne

Goedeavond dames,

Zolang ik nog geen nieuwe baan heb, ben ik fulltime beschikbaar. En misschien is het leuk om in het stadwandelpark te gaan picknicken ofzo. Moet je voorstellen.... een flinke groep mama's en eventueel de papa's met een legertje kinderen erbij... lijkt me wel tof. We zitten dan ook vlak bij dat hotel. Dus van alle gemakken voorzien.
Kom maar op met de ideetjes. Dit is wel een leuk iets om te plannen. Houd ik wel van.

Groetjes,

Annemiek,

Mama van Wesley, 28-06-1988 en Rowan. 02-03-2007

Terug
Bovenaan