voor saloua

A

Anoniem

Guest
wat leuk dat er iemand is die vlakbij woont. ik heb het vuurwerk vanuit mijn slaapkamer raam kunnen zien want bij ons was er ook vuurwerk vanwege de visserrij dagen en daar was mijn vriend heen dus bleef ik thuis bij de kleine. hij heet djaimy en is nu 9 weken.
en jij? gaat alles goed?

groetjes angela

hee angela,

hier gaat het redelijk goed alleen die kleine van mij slaapt over dag bijna niet.
hij wordt om kwart voor 7 wakker en dan slaapt hij niet meer tot een uur of 10.
dan valt hij in slaap voor een uurtje en dan blijf hij weer wakker tot 4 uur is het weer een uurtje slapen. en dan valt hij om 7 uur weer in slaap en blijft hij slapen tot 1 uur dan weer wakker voor de laatste voeding en dan slaapt hij weer door tot kwart voor 7.
dus je begrijpt dat ik ook niet veel heb kan slapen. maar ik heb het zelf niet niet kunnen zien het vuurwerk want woon zelf vlak bij het piaza.

groetjes saloua

hi saloua

djaimy sliep in de eertste weken ook niet overdag. we zijn nu begonnen   met inbakeren en rust en regelmaat en het gaat al een stuk beter. hij slaapt nu overdag goed komt soms wel iets te vroeg voor de fles maar ja. en s nachts slaapt hij door maar wordt wel vroeg wakker om ong 5 uur half 6 en laatste fles is dan om 22:30. ik ga vanavond kijken als hij om 22:00 de fles krijgt of hij dan ook tot ong half 6 slaapt.
mijn schoonouders hebbe een winkel gehad op piazza   was vroeger patesserie van beers en later chocolaterie john misschien ken je ze wel maar nu hebben ze de zaak verkocht hoor .

groetjes angela

ja klopt die winkel is gekocht door de bakker bas.
samir is morgen 7 weken oud maar het is nog wel lastig af en toe.
nu ligt hij ook weer in zijn bedje te huilen soms weet je gewoon niet wat je dan moet doen zet hem vaak in de wipstoel bij het raam en dan valt hij soms ook nog wel eens in slaap. kan makkelijk trouwens zijn dat we elkaar wel eens in de stad hebben gezien.

ik geef trouwens de laatste voeding om half 1 en dan slaapt hij door tot een uur of 7.
en daar ben ik blij mee want dan komt mijn man ook uit bed dus kan die hem ook nog even zien.
maar het werkt wel als je de voeding laat doet want dan zijn ze moe en dan willen ze snel weer slapen kan je ook mischien proberen.
of laten slapen tot hij zelf wakker wordt dat wil ook wel eens werken.

groetjes saloua

regelmaat werkt eigenlijk altijd wel goed en dat hij zelf moet leren om in slaap te vallen in ben. dat werkt dan zo:

wakker;voeden;spelen in box, slapen.
het verschonen kan voor of na het voeden.

het is de bedoeling als hij wakker is dan voeden en dan alleen in de box spelen en bij de eerste teken van moeheid wakker in bed leggen zodat hij zelf in slaap moet vallen. en dit zal de eerste dagen wel strijd opleveren maar als je dit voluit elke dag hetzelfde doet dan heeft hij dat zo door. en anders is inbakeren een idee.

groetjes angela

hee angela,

zal het morgen eens proberen. wipstoeltje ook goed want dan houd hij zichzelf ook wel bezig.
de luier doe ik altijd na de fles want als ik hem er voor doe zit hij altijd er na weer vol.
mmar is die van jou ook vroeg wakker voor 8 uur en dan niet meer willen slapen of heb ik dat alleen.
want als ik hem op bed leg dan begint hij binnen een half uur alweer te huilen om er uit te willen.

groetjes saloua

hi saloua

nou het is wel de bedoeling dat hij in eigen bed slaapt . anders heb je daar straks weer problemen mee als hij wat ouder wordt en ergens aan gaat wennen dan wil hij misschien niet meer in bed slapen. en hij zal in het begin wel moeten wennen aan de regelmaat dus ook protesteren maar de volhouder wint.

maar het kan ook dat hij wakker wordt na een halfuur van zijn maaiende armen. dan maakt hij zijn eigen weer wakker dat deed djaimy ook en toen hebben we een bakerzak besteld op bakerzak.nl maar je kunt ook via marktplaats kopen. je hebt de mini nodig voor maat 56 tot 68 en anders de maxi. maar dat mag tot 6 maanden ivm dat ze dan op de buik draaien.

anders kun je ook mailen naar mij angela_smile16@hotmail.com
kunnen we desnoods telefoonnummers uitwisselen voor vragen etc

groetjes angela

Terug
Bovenaan