voor saloua

hee angela,

het werkte wel het overdag in bed leggen als hij moe is.
nu is het probleem dat als mijn man hem uit bed haald en hem de fles geeft dat hij sávonds niet gelijk gaat slapen.
maar voor de rest gaat het al een stuk beter heb zelfs heel het huishouden extra goed gaan doen.

groetjes saloua

hi saloua

wat fijn dat er al wat verbetering is te zien en dat s avonds niet gelijk slapen dat komt vanzelf hij moet ook even wennen dat hij overdag ook goed slaapt en hij moet even dat ritme weer oppakken. maar dat gaat vanzelf. en je moet niet schrikken want het kan gebeuren dat hij op dag 3 of 4 een terugslag krijg en dan veel kan huilen of aandacht vragen maar probeer toch hem de uren in bed te laten maken want dat is even zo n protest dag maar daarna gaat het weer goed die dag hebben sommige gewoon, djaimy had dat ook die vond het na 3 dagen wel welletjes met dat vele slapen in bed maar heb hem in bed gelaten. je moet goed luisteren wat voor huiltje het is als dat al kan, djaimy bleef een beetje zeurderig huilen en tegen de tijd dat hij honger kreeg schreeuwde hij en dan haalde ik hem er ook uit het is natuurlijk niet de bedoeling dat hij overstuur in bed ligt, meestal is een aai over zijn bol al wel genoeg. maar het is die dag even doorzetten en proberen niet in het oude patroon te vallen.

groetjes angela

ps als je er niet uit komt vraag je het maar ben wel volgende week op vakantie. ik wil je wel mijn nummer mailen?

hee angela,

ja is goed want als er wat is heb ik dan altijd iemand om te vragen wat er aan de hand is. maar hier heb je mijn email aderes voor de zeker heid: saloua87samir07@hotmail.com.
vaak is het bij samir lastig te horen wat het voor gehuil is als hij een uurtje heeft gelegen begint hij vaak gelijk te krijsen en eerst te jammeren.
maar je kan mij ook altijd bellen als het nodig is.

groetjes saloua

is ook goed hoor heb je net een mailtje gestuurd met mijn nummer

doeidoei ga er eentje de fles geven en hopelijk slaapt ie morgen uit ( zal wel niet haha)

Terug
Bovenaan