voor samantha mama van chloe

Hoi hoi,

ik weet eigelijk helemaal niet hoe oud Ponny... is, maar in alle geval Samantha jouw uitleg, manier van schrijven hier op het forum, geeft mij echt wel het gevoel dat je perfect weet waar je mee bezig bent...

Ik denk dat Ponny... heel erg verbaasd staat van jouw manier van vertellen... het getuigt van toch wel heel wat ervaring en kennis, hoe jong je ook bent!
Verantwoordelijkheidszin komt wel , zoals je zegt: 'waar een wil is, is een weg' en da is ook daadwerkelijk zo!!!

Liefs,
van ons...

hoi Samantha,

alles lekker langs je aflaten glijden hoor, heerlijk dat je nu weer zo'n klein wondertje in je buik mag dragen!
een klein broertje voor een grote zus.
met jou instelling kom je waar je zijn wilt, al ben je jong (ha ha lekker toch! dat je jong bent) wij zijn straks misschien wel allemaal van die ouwe zeurdozen als onze kleintjes de deur uit gaan, maar jij nog niet.

xxsuzan (al 30)

Hallo Samantha,

Ik heb ook net je verhaal gelezen.
Tranen met tuiten gehuild echt waar.
En ik wil je even zeggen dat ik enorm veel bewondering heb voor de manier hoe jij je hier doorheen hebt geslagen, hoe jong je ook bent.
Zo zie je maar weer, dat je evengoed de verantwoordelijk hebt voor je gezin dus laat anderen maar kletsen hoor want ik vind dat je het heel goed doet.
Fijn dat je het inmiddels goed hebt getroffen met je nieuwe partner!
Ik wens je heel veel geluk met jullie gezinnetje!

Liefs, Anna
(mama van Iris 13-11-05)

Terug
Bovenaan