Voor Sas 1980.

SAS JE WEET WEL HOE JE HET SPANNEND MAAKT!!! Nog steeds geen duivels bij jou!!!! YES YES..... Ik had die testen vandaag nog steeds niet binnen...
Ik ga denk ik morgen testen of zondag als er dan nog geen duivels zijn!!!

Ik ben trouwens ongelofelijk trots op je dat je nog steeds niet hebt getest!!!

Hou me op de hoogte he zondag!!! Ik ga tot die tijd duimen draaien voor ons!!

Liefs en Kusjes van BELLA

ja spannend he!!!mijn temperatuur was vanmorgen zelfs 37.0 dus nog hoger dan dat die al was de afgelopen dagen. Ik heb een aantal maanden geleden wel een cyclus gehad van 35 dagen dus ik hoop niet dat mijn cyclus ineens veranderd is van 28 naar 35 want dan is mijn nod dus eigenlijk dinsdag.......maar heb al de laatste 3 maanden 28dagen dus dat kan het niet zijn toch? Ik zou als ik jou was zondag testen op je nod dag anders heb je straks een negatieve test terwijl hij niet negatief is misschien.
Heel fijn weekend en ik hoop dat je me snel kan vertellen dat je zwanger bent, ik gun het je zo!!!!!!!!!!!!!
hopelijk tot snel.
veel liefs sas

Lieve Sas,

Ik wil je geen hoop geven... Maar ik heb zo'n gevoel dat jij ECHT zwanger bent hoor!!!
Je temperatuur was vandaag echt hoog!! En als je de afgelopen 3  maanden steeds een cyclus hebt van 28 dagen zal het heus niet in 1 keer 35 dagen zijn!! Sas ik denk dat je zwanger bent.. Ik hoop het echt voor je! Je bent een lieve meid en ik gun het jou ook van harte!!

Ik had vandaag alweer getest want ik kon het niet laten en de test was negatief. Het was een test van clearview die had ik nog liggen. Dus de duivels zullen morgen wel komen helaas..Ga jij morgen testen of w8 je nog ff? Laat het me wel weten he als je die positieve zwangerschapstest hebt gezien!!  Ik blijf nog voor je duimen tot die tijd!

Heel prettig weekend meissie..

Liefs en kusjes Bella

he bella,
nou ik weet het niet hoor.....heb ook al een paar keer cyclus van 35 dagen gehad dus ga toch nog wachten tot dinsdag en anders test ik dan. Vandaag was mijn temp ook nog hoog 36.9 dus maar ja we zien wel. Je hebt gewoon nog te vroeg getest!!!!! En over een paar daagjes gewoon nog een keer testen dan zal je zien dat het dit keer voor jou lukt, hoop het zo voor je!!!!Ik gun het jou veel meer en vind dat jij het eerder verdient dan ik.
Hoe oud ben je eigenlijk en waar ergens woon je?
een heel fijn weekend, veel liefs sas

Lieve Sas,

Ik had vanochtend weer getest en je raad het al weer negatief. Ik heb besloten om nu rustig af te wachten tot de duivels komen.Dus jij gaat dinsdag testen.. Spannend!!!!
Ik vind het heel erg lief van je dat je het mij zo erg gunt! Dat doet me echt ontzettend goed om dat te lezen. En ik gun het jou!! Ik kan haast niet wachten tot dinsdag om hier een berichtje van je te lezen als je getest hebt.

Ik ben trouwens 26 jaar en ik woon in Den Helder ( NOORD HOLLAND). en jij?

Nou meid hou me op de hoogte oke!!

Heel veel liefs en een dikke  Bella

lieve bella,
maar ben je echt al ongi dan?want anders kan het nog steeds.....Ik vind het zo shit voor als het nu niet is gelukt. Als het niet is gelukt krijg je dan weer een ici? of ga je dan richting ivf?
Ik ben nog niet ongi maar heb niet echt het gevoel dat ik zwanger ben, heb echt helemaal geen verschijnselen. Ik ga morgenochtend tempen en als de temperatuur dan nog hoog is gaan we gelijk testen en anders wacht ik morgen af want dan zal ik wel gewoon ongi worden. Mijn temp was vanmorgen nog 36.8.
Ik ben ook 26 en woon in een klein dorpje vlakbij den haag.
Een vriendin van mij gaat ook binnenkort in den helder wonen, bij haar vriend die bij de kustwacht zit.
heel veel liefs sas

Lieve Sas,

Het is vandaag doorgebroken. Ik ben echt ongi.Als het goed is krijgen we nu nog 1x iui en als die ook niet lukt is IVF de enige mogelijkheid. En ik ben zelf niet zo'n voorstander van IVF want ik vind het een beetje onnatuurlijk allemaal, dus ik moet er nog even goed over nadenken. Moeilijk Moeilijk Moeilijk....

Maar ff over jou... nog maar 1 dagje en dan kun je eindelijk testen... en je hoeft helemaal geen zwangerschapsverschijnselen te hebben hoor! Sommige vrouwen voelen echt helemaal niets en weten niet eens dat ze zwanger zijn! En soms komen de kwaaltjes in een wat later stadium! Dus er is HOOP!!! Ik denk dat het wel raak is!!

En wat toevallig dat jij vlakbij Den Haag woont.. Mijn vriend komt uit Den Haag en we hebben eerst daar een tijdje gewoond.. dus toen zat ik dicht bij jou HAHAHA
Leuk dat je vriendin hier in de buurt komt wonen.. Als jij dan is op bezoek gaat bij haar in Den Helder, dan kun je ook hier bij mij misschien wel langskomen met je zwangere buikkie. Weten we eindelijk met wie we eigenlijk praten! Hahahaha

Nou meid heel veel sterkte voor morgen.. en zodra ik thuiskom ga ik meteen op de computer kijken naar een berichtje van jou!!!

Heel veel liefs en een dikke  Bella

hoi hoi
haha grappig zeg, jij een vriend uit den haag.
Nou als ik daar een keer heenga vind ik het wel leuk om je even te ontmoeten, wel leuk om eens te weten met wie ik telkens zit te kletsen. Ik hoop zo dat de volgende keer gaat lukken, vind het zo klote dat je ongi bent geworden. Nou ik moet het nog zien hoor, voel me ook niet zwanger, weet niet hoe het moet voelen maar voel me gewoon normaal. Vorige maanden voelde ik me telkens misselijk, pijn in mijn buik en tepels etc en toen werd ik gewoon ongi, nu voel ik me gewoon, niks aan de hand. We wachten op morgen en anders doe ik een test morgenochtend.....vind het zo spannend.....ben zo bang voor weer een negatieve test. Je zal de allereerste zijn die het hoort als het zo is oke?
hele dikke kus sas

Terug
Bovenaan