voor scibby en zoey

hoi hoi nee ten eerste ken ik die gast niet hij had me perongeluk toe gevoegt en hebben we gewoon gekletst, dus ja , en we wonen samen maar is ons huis is een huur uis staat op 2 namen, we hadden afgesproken als 1 van ons vreemd ging dan gaat de gene die vreemd gng eruit, tenzij we kinderen hebben, dat is onze afspraak,   ma ja ik ben niet vreemd gegaan , dus maar alles is goed afgelopen,

ik heb 6 jaar geleden ook 8 maanden samen gewoond mijn eerste liefde en was zijn huis, na 8 maanden dag voor me verjaardag( heb nog een groot cadeau gekregen een konijntje met alles en er op en er aan) heeft hij me uit huis gezet omdat hij moest kiezen van zijn ouders tussen mij of hun hij heeft voor hun gekozen, nu blijkt achteraf dat die dus een andere had via msn chat box die woonde ook in spijkenisse waar ik woonde toen der tijd, nu is hij getrouwt heeft een zoon, kwam er nu achter dat hij wat met der had toen hij nog met mij ging nou dat doet me nog steeds pijn na 6 jaar, ik mis hem nog steeds stom maar was me eerste lover en blijft in me hart , ik kan hem niet vergeten, wil hem niet terug hoor dat niet ben heel erg happy met me mannetje .

bij de gyn hebben ze me eerst onder zocht echo en zo een strijkje afgenomen en moest bloed prikken over 3 weken hoor ik wat het is en wat we gaan doen

liefs mij

hoelang zijn jullie al bezig dan?

goedemiddag!
ik was alweer vrij, gelukkig hahahaha met die warmte is ook niks he,
ben gisteren wezen zwemmen met mijn buuf, lekker verkleurd joh.....

oke dus die gast ken je gelukkig niet, heb je hem zeker wel geblokt.
ben super blij dat het goed is gekomen met jullie, want ja dat is ook wat jullie zijn nu bezig met een gezinnetje en dan dit er nog eens tussendoor....
ik ben blij op zich dat dit huis op mijn naam staat want je weet maar nooit eingelijk.............. ik vertrouw mijn kerel wel hoor. alleen ja voor mijn eigen he.

wij zijn nu bijna een jaar bijelkaar (23 sept) en toen ik bij hem kwam al van de pil af...
toen hadden we zoiets van nou komt het dan komt het, maar we doen het er niet express om... snap je, maar nu iedereen om ons heen zwanger wordt kriebelt het bij mij heel erg nu, en ben ik er meer mee bezig dan hij....... net als die temp. lijst voor hem hoeft het nog niet... ( maar dat is meer met geld temaken) en zien we wel als het zover komt, en ik wil wel voorzichtig een stap verder gaan, naar de gyn dus.
want als er wel wat aan de hand is. dan weet ik dat liever nu, dan wanneer het iets beter kan... want ja je bent met de onderzoeken ook al snel een jaar meebezig, en dan nog ongeveer een jaar rekenen als je zwanger wordt dat is al 2 jaar.... vind ik een beetje van het goede....
zal wel binnenkort weer een goed gesprek met hem houden.

maar zal eens de aardappelen schillen en voorzichtig aan met het eten beginnen, kunnen we lekker optijd eten.........

tot snel
\x sandra

he meis hoe is het er mee, wanneer is jou nod eigenlijk?

Ik weet niet waar ik nu van uit moet gaan of ik nou van 28 dagen uit moet gaan of 49/50 dagen? , temperaturen is heel moeilijjk voor mij, want heb een lage lichaams temperatuur en als ik maar een klein verhoging heb dan heb ik al koorts dus ja ik weet nie hoe ik dat dan zou moeten doen, heb jij een suggestie voor me?

greetz suzette

hey hallo goedemiddag

ja hoor hier alles oke, ben alleen een beetje erg verkouden nu  maar goed....

mijn nod dag? hmmmmmmmmm ja dat word ook er moeilijk voor mij, aangezien het erg onreglmatig is. ben nu van 33 dagen uitgegaan, dus over 25 dagen dan...........
En temp. ja ik doe het, omdat mijn HA er helemaal niks mee doen, wil(nog niet tne minste) en mijn vriend heeft de instelling, van het kan nu nog ff niet fiancieel gezien, maar wanneer ben je daar wel klaar voor denk ik......... maar ik zal wel ff binnenkort een gesprek met hem aangaan, voor nog een stap verder.

jullie lopenn toch ook bij de gyn?? hoe gaat het daar dan?

maar wat ik al zei, dat ik op dit moment verkouden, en toen ik vorige week was begonnen met de lijst in tevullen en ik had de griepje. kon je ook wel zien, jeetje 37 graden ofzo. zit nu op 36.3 en toen het zo warm was, hadden we een ventilator aan en het raam open staan........... weet dus niet wat 'normaal'is....... dit is ook mijn 1 ste keer dati ik dit doe.(al probeer ik wel minder vaak aan te denken dat het 'raak' zal zijn) misschien helpt datj...............................

hoe is het bij jullie???

greetzzzzzzzzzzz

he meis, das balen dat je vriend nog niet mee wil werken, om maar zo tezeggen, je bent er nooit klaar voor op financieel, ik vind je gaat er wel of niet voor,

ja alleen ik loop bij de gyn ben vorige week voor het eerst geweest zonder me mannetje want hij kon niet en me ma ook niet dus is er een goede vriendin mee geweest, moet over 2 weken terug komen voor uitslag wat we gaan doen dus,

hoe het gaat bij de gyn weet ik niet omdat de eerste keer meestal een onder zoek is, dus een uitstrijkje, en echo, gelukkig was de echo goed, dus niks mis mee van binnen, dus ja ik weet niet of me mannetje vrucht baar is, want ging bij mij om mijn cyclus,

dus ja , maar das balen dat je verlouden ben,

is wel raar als je verkouden ben en aan de pil ben dan ben je minder beschermt dus meer kans op zwanger en als je gestopt ben dan is het anders om vind het raar ma ja

xxxxxxxxx suzette

ik heb ook zoiets van oke en nu wil ik wel verdere onderzoeken doen, al  is het nog maar alleen bij mij. en idd voor mijn cyclus een beetje op orde te krijgen, dit is ook niks zo. weet alleen niet of dat kan, ik denk dat hij bang is dat het aan hem ligt, en dat hij het vies vindt om met zijn eigen 'kwakkie' heen tegaan en te laten onderzoeken..... denk ik hoor.......

en die verkoudheid mag nu wel eens afgelopen zijn!!!!! bah....... maar niemand die het hebben wil......... nou ja gaat wel weer over

maar ik ga naar bed, moet er morgen weer vroeg uit.......... 5.15 ff een uur eerder beginnen...........

nou we spreken elkaar

voor vanavond trusten
xxx mij

he meis, je bent al op zo te lezen , hahahha ik nu ook hoor moet om 7 uur beginnen, tot 6 dus lange boeg voor mij ,

wat bedoel je over zijn kwakkie?

me vriend heeft nog niks tehoeven doen hoor?

als je echt zelf wilt om naar de gyn tegaan zou ik als ik jou was gewoon ff naar d eha toelopen en af spraak maken , en vragen of ze je door   verwijst, niet je laten afschepen, want is jou lichaam, niet die van de dokter, en dan hoef echt je vriend niet met zijn kakje tekomen, want ze gaan meestal eerst de vrouw onder zoeken en als daar niks mis mee is dan de man, tenzij jullie alle 2 willen onder zoeken, maar voornamelijk eerst d evrouw dus,

veel sterkte met je verkoud heid, en werkse nog

xxxxxxxx suzette

Terug
Bovenaan