Voor SITA EN DAANTJE 75

A

Anoniem

Guest
Hey Lieverd

Hoe voel je je vandaag?? Ik ben best een beetje gespannen want ik mag vanmiddag weer voor een echo en het blijft toch spannend.

Jij moet toch donderdag??

Ik dacht laten wij hier ook een beetje kletsen ik vind het zo sneu voor winnie en Lies dat het bij hun nog niet gelukt is en dan praten wij daar ook iedere keer over onze zwangerschap.

Een dikke zoen Daantje

Hey daantje

Hier alles goed, steeds vaker misselijk, gevoelige borsten, enz... Ik moet nog een week wachten op mijn eerste echo, maar kijk er nu al naar uit. Ik had schrik vanwege mijn constipatie, maar heb al hard moeten drukken en alles blijft ok; Heb sind gisteren af en toe wat last van bandenpijn denk ik, kan dat zo vroeg, ik heb als ik sommige bewegingen maak precies het gevoel van een verrokken spier in mijn lies, de ene keer links en dan eens rechts, maar ik denk dus dat dat mijn baarmoeder is die aan het oprekken is, waardoor ze aan de banden trekt, of kan dat niet. En ik moet ook er een paar keer per nacht uit om te plassen. Ik probeer toch wel twee liter per dag te drinken, en fruit te eten, en vers appelsiensap te drinken, alles om mijn stoelgang te verzachten, en elke avond eet ik iets warms. Heb ook al uitgevonden dat mijn maag geen tomatensaus meer verdraagt en van kersen ga ik over mijn nek. Wat voel jij nu allemaal, dan weet ik wat me te wachten staat. En laat me vlug weten hoe het met je echo was, want ik ben wel heel benieuwd.
En ik hoop zo dat Liesje en Winnie snel ook zwanger zijn, want ik besef heel goed dat het hen nu pijn moet doen als we het over onze zwangerschap hebben. Maar ik blijf voor hen duimen, zo hard ik kan, dat ze ook gauw mee mogen

Heel veel knuffels van sita

Hey Daantje

Heb gisteren en vandaag al wel twintig keer gekeken of er nieuws is, en nog niets, ik begin me nu echt toch wel zorgen te maken hoor. Laat me alsjeblieft weten dat alles in orde is. Oh meid, ik maak me zo ongerust over je nu.

Heel veel knuffels van sita

Hey Lieverd,

Wat lief dat je zo aan me denkt, mijn computer deed het niet vandaar dat ik nog niet heb kunnen reageren.

Alles was goed een keurig kindje netjes gegroeid. Onze oudste vond het echt geweldig die stond met d'r neusje tegen het beeldscherm aan omdat ze het zo spannend vond.

Hoe voel je je? Ik heb ook heel veel last van obstipatie dus ik snap je angst om hard te persen. Heb je in griekenland roggebrood dat werkt bij mij echt super op het moment. En veel groente met vezels eten.

Is het met de warmte nog een beetje te doen bij jullie???

Dikke zoen Daan

Hey Lieve schat,

Ik ben echt zo blij dat het goed was, ik maakte me nu al echt zo ongerust omdat we nog niets van je gehoord hadden.
Met mij gaat alles prima denk ik, heel pijnlijke borsten, waar de aders heel duidelijk bij te zien zijn spijtig genoeg, heb nu al een bhmaatje meer nodig, en ik ben heel vaak misselijk, tegen het braken aan, ik eet als een wolf, en ik ben zo moe. Dus allemaal prima tekenen, niet dan, ik voel ook mijn banden echt al oprekken.

En dat wou ik je vragen
Had jij ook al zo vroeg bandenpijn, ik denk dat het heel normaal is, want een van onze gasten in het hotel is net zover als ik, en die heeft het ook.
Wel grappig he
Ze kwam vragen of er rauwe melk in fetakaas zat, en ik vroeg dadelijk of ze zwanger was, en zij vroeg daarop hoe ik dat wist, hahaha.
Kan je wel leuk vergelijken.
Maar had jij dat ook?

Heel veel knuffels van sita, en blijf voor mij duimen he. XXX

Meissie

Dat zijn zeker goede verschijnselen mijn gyn zei hoe meer hoe beter dat betekend dat je lijf genoeg hcg heeft.

Ik had ook al heel snel last van mijn banden en van die steekjes in mijn lies. Ik heb het nu nog wel eens als ik snel opsta dan steekt het echt in mijn liezen en buik.

Wat ik tot nu toe lees is allemaal super positief. Leuk is dat het als iemand net zo ver is als jij. Mijn vriendin is 1 week later dan mij uitgerekend van haar eerste gaaf he!!

Een heel fijn weekend en een dikke knuffel!!!

Daantje

Hey Daantje lieve schat,

Daar heb je het dan,ik heb vanochtend voor het eerst moeten braken bij het opstaan.
Ik voelde het opkomen en zei tegen mijn vriend dat hij mijn koekjes moest gaan halen, petit beurres, en hij besloot eerste even te gaan plassen, en zijn tanden te poetsen, dus, toen hij terugkwam hing ik boven de emmer te braken.
Leuk he. Wat leek hij ineens zo hulpeloos, het enige wat hij nog kon zeggen was dat het voor een goed doel was, hahaha
Nu maar hopen dat ik het niet de hele dag ga hebben.Want moet straks wel gaan werken. En ik werk achter de receptie, dus is niet zo gemakkelijk om te verbergen;
Hoe gaat het met jou. Ik hoop alles goed.
Hier nog enkele dagen en dan de eerste echo.
Nou, het zal wel een beetje spannend zijn.
Heel veel knuffels van een brakende sita

Hey Lieverd,

Wat goed hoe meer hoe beter he, hou dat in je gedachten!!!

Ik hoop dat je alwat kan zien op de echo hoe ver ben je dan precies??

Misschien kun je ook zo'n banner eronder plakken dan an ik het precies bijhouden hoever je bent.

Ik heb gisteren nog een kaarsje voor je gebrand maar ik vertrouw erop dat alles goed is!!

Dikke zoen Daantje

Terug
Bovenaan