Voor SITA EN DAANTJE 75

Hey Daantje,

Hier is mijn banner!

Ik zal 6 wk en 2d zijn. Maar volgens mijn gyn kan je iets zien vanaf dat je HCG boven de 1000 is, en ik laat eerst woensdag mijn HCG testen, maar volgens de tabellen zou ik er dan boven moeten zitten.
Hopelijk zie ik wat!
En hoe gaat het met jou?

Ik ben echt zo kotsmisselijk dat ik de hele dag met een kotszakje rondloop. De gasten vragen constand of ik wel in orde ben, en ik mocht van mijn schoonmoeder een uurtje vroeger naar huis. Godzijdank.
Kan niets binnenkrijgen en wat ik wel binnenkrijg kan ik niet binnenhouden;
Dus toch maar raad vragen aan de gyn.
Het is hier nu ook behoorlijk warm. Hoogseizoen en heel druk;
Hopelijk is dit alleen maar voor de eerste drie maanden.

Nou, tot snel lieve schat. Heel veel knuffels. Sita

Hey Lieverd,,

Hoe was je HCG???
Hoe voel je je nu?? Spannende dag morgen, hoe laat moet je voor je echo?

Veel succes en natuurlijk plezier morgen en geniet  maar van je kleintje

XXX Daantje  

Hey Lieve schat,

Ben vandaag dus voor de echo geweest, en onderweg ernaartoe ging alles mis. File, rode lichten, mijn verloofde die de raam van de auto dichtdeed, terwijl mijn vingers er nog tussenzaten, en plots schoot ik in paniek en begon onbedaarlijk te huilen. Alles gaat mis vandaag, dus met mijn baby ook. Mijn vriend helemaal in paniek, en mij aan het proberen te kalmeren, hahaha, hormonen he.

Dan bij de gyn, en die was eerst vrij voorzichtig, zij geen proficiat, maar rekende uit hoe ver we zouden moeten zijn, en waarschuwde ons dat die eerste echo ook slecht nieuws kon zijn.

Toen op die tafel en dadelijk zagen we het vruchtzakje, maar ook het vruchtje en het hartje. Zo fantastisch, begon weer spontaan te huilen, maar nu van geluk.Toen hebben we ook het hartje mogen horen. Volgens de echo was de baby een dag minder oud dan volgens mij, maar hij zei dat dat dus kon, en dat dat nog kan veranderen.

Toen legde hij uit dat het nu de meest gevoelige tijd is voor mijn beertje, en dat ik dus voorzichtig moest zijn. Hij legde uit wat ik wel en niet mocht, en drukte me op het hart dat ik zeker naar mijn lichaam moest luisteren.

Ook zei hij dat de misselijkheid er gewoon bij hoort, en hij schreef mij enkel primperan voor, wat het een beetje helpt onderdrukken.

Maar dat ik toch tot 13,5 weken moet rekenen op misselijkheid.

Dan heeft hij ook gezegd dat ik bij 3 maanden onderzoeken krijg in verband met down, en andere mentale ziektes, bij 5 maanden onderzoeken of lichamelijk alles in orde is, en bij 6 maanden onderzoeken op zwangerschapsdiabetes. Voor de rest was ik met mijn misselijkheid in twee weken tijd 2,5 kilo afgevallen.

En ik mag op 7 augustus terug komen voor een opvolgecho!!!
Zo leuk, hij zei ook dat ze dan al iets beter de termijn kunnen bepalen.

Maar ja; het belangrijkste is: Ik ben echt wel ZWANGER!!!

Heel veel knuffels, sita

Hey Lieverd,

Wat fantastisch nieuws zeg gefeliciteerd!!!!

Gaaf he als je het hartje zo ziet en hoort kloppen, het grootste gevaar is nu al voorbij he de aanleg van het hartje is altijd een kritiek punt en dat ben je al voorbij.

Hou je met de hitte een beetje rustig en luister inderdaad goed naar je lichaam!!

Een heel fijn weekend en een hele dikke zoen
Daan

Hey Lieve Sita,

Hoe was je weekend??

Was het niet te druk in het hotel?? Hoe is de temperatuur bij jullie, hier is het echt bar en boos ik heb echt niet het gevoel dat het zomer is. Regen regen regen en nog eens regen.

Ik zit van de week "lekker" thuis, ik had vrijdag weer een bloeding dus weer met spoed naar het ziekenhuis en weer was alles goed met de kleine uk alleen was ik zo geschrokken dat ik wel 5 min heb liggen huilen van geluk en opluchting.
nu mag ik niet meer werken van de gyn en moet ik woensdag terug en dan gaat ze me inwendig helemaal nakijken en ik hoop dat ze wat kan vinden dan weet ik wat het is.

Bij jou alles nog rustig in het buikje????

Dikke zoen.

hey lieve schat,

Wat zal dat schrikken zijn geweest he, die bloeding. Wanneer was je eerste bloeding? Ik ben morgen 7 weken, en heb gelukkig nog geen drupje bloed gezien, al kijk ik wel elke keer, want je maakt je toch zorgen he. Hopelijk heb je snel een antwoord, waardoor het komt.

Wij hebben het zaterdag aan mijn ouders en zussen in Belgie verteld, over de webcam.En iedereen begon spontaan te huilen. Bij mijn ene zus was het zo erg, dat ze daarna niets meer kon zeggen zonder weer te beginnen huilen. Ze waren zo gelukkig. En gisterenavond hebben we het eindelijk verteld aan mijn schoonvader. We hadden verwacht dat hij boos zou zijn, want hij wil alles geregeld zien, zoals hij dat in zijn hoofd gepland heeft. Maar gelukkig reageerde hij fantastisch, als een echte trotse opa in spe. Hij bleef maar naar de echo kijken, en wilde uitgebreid alles weten, hoe groot het nu is, hoe ik me voel, waar ik last van heb, wanneer de volgende foto's zijn, enz. Echt heel leuk. Maar gisteren voelde ik me iets beter, en daar heb ik vannacht en vandaag al uitgebreid voor moeten boeten. Ik voel me zo miserabel. Ik ben ook al bijna een week niet meer aan het werken, want een receptioniste die achter de receptie staat over te geven is ook geen zicht he.
Voor de rest hoop ik dat het hier snel wat koeler wordt, want nu is het 44 graden, en ik kom dus gewoon mijn geklimatiseerde kamer niet uit. En ik hoop ook dat ik me dan iets beter begin te voelen zodat ik toch eens een klein toertje kan gaan wandelen. Maar nu gaat dat echt niet. Zelfs 's avonds is het hier nog 37 graden, het koelt gewoon niet af.
Maar ja, genoeg geklaagd. Nog 15 dagen en dan weer een echo, en al snel zal ik me toch weer zorgen beginnen maken, of alles wel goed is.
Maar ik ben er zeker van dat jij helemaal begrijpt wat ik bedoel.
Lieve schat, hou me op de hoogte van je uitslag, en tot heel snel

Hey Lieverd,

Hoe is het is het nog een beetje uit te houden in je kamer met airco???
de temperaturen bij jullie zijn echt niet normaal zo warm ik volg het op het journaal een beetje en altijd als ze griekenland laten zien moet ik aan jou denken.

Word je al wat minder misselijk??

Woensdag hebben ze niets gevonden bij mij wat natuurlijk goed is, weer een echo gehad en alles was in orde met onze uk die bewoog lekker en was heel goed te zien.

Een heel fijn weekend en een koel weekend voor jou!!!

Hey daantje,
ik ben zo blij dat alles zo goed was met jou.
Met mij gaat het ook goed, met het kindje toch. Ik wordt nog steeds heel der dagen misselijk, en vanochtend voor het eerst en plein public gekotst, hahaha. ,Ik moest alle bloed en urinetesten gaan laten doen, en dan moet je hier naar een labo. Toen ik daarbinnen kwam met mijn zakje moesten ze al lachen en toen ik buiten op straat kwam erna, begon ik dus te braken, op de stoeprand, met passerende mensen, netjes in mijn zakje. Zakje in de vuilnisemmer en volgende zakje genomen voor onderweg naar huis.
Maar ik blijf positief hoor, nog 4 en halve week te gaan, tegen dan wordt het hopelijk wat koeler, en voel ik me hopelijk wat beter, en doet onze beeb het hopelijk nog steeds zo goed.
Ach ja, mijn huisdokter in Belgie was vandaag op bezoek bij mijn ouders, en kreeg het nieuws te horen, en hij was zo blij, heeft wel 5 keer gezegd dat ze me zeker moesten feliciteren, en die zei dat het er allemaal bij hoort; Letterlijk zei hij: dan weet ze tenminste dat ze zwanger is, hahaha

Nou, hopelijk is het snel 7 augustus, dan kan ik mijn klein wondertje nog eens zien. Dan zal ik toch weer wat meer gerustgesteld zijn.

Heel veel knuffels en geniet van je kleine beebje, sita

Terug
Bovenaan