voor stellen

Hoi hoi,

ik ben Annemieke 36jr en moeder geworden van Willem (vrijdag 13 oktober 2006) na 42weken zwangerschap... (leek wel een olifant!!!)
hij is gehaald met een spoed keizersnee.. met erna allerlei ellend te lang om nu ff te vertellen... maar het is allemaal super goed met hem..
Hij is nu ruim 8 kilo.. en zeker 66cm lang..
Ik werk naast het moeder zijn als stewardess.. en ik woon in de buurt van nijmegen..
ik zat steeds op het sept forum maar daar vond ik geen aansluiting.. willem was jonger.. toen op het okt forum maar daar vertrekken veel mensen.. dus dacht ik.. misschien is dit wel leuk..
zo nu weten jullie vanalles over mij..
nu zou ik het leuk vinden om vanalles over jullie te weten..

liefs Annemieke

Hoi Annemieke,

Allereerst ben ik blij eens te lezen dat er "oudere" moeders te zijn, ik ben 34 jaar en ben op 13 november moeder geworden van Justin precies 1 maandje jonger dan Willem. Ik verzorg de financiële administratie van een Verpleeghuis 3 dagen per week en ik woon in Barneveld. Ik ben van het november forum en dat is ook aardig leeg gelopen na de bevallingen maar er zijn een aantal trouwe forum bezoeksters die de gezelligheid er in houden! Ook ik ben d.m.v. een spoedkeizersnede bevallen na 16 uur pijnlijden en 2 mislukte vacuumpomppogingen maar ook dat verhaal is te lang gelukkig is Justin een lekkere knul van zo'n 8 kilo denk ik nu wel. Nou dat ben ik in een vogelvlucht!

Groetjes,

Puk

Hoi Annemieke,
Gezellig dat je er ook bij komt. Ik ben sil, 28 jaar en heb twee dochters, 1 van 4 jaar en 1 van 4 maanden. Ben ook van het november-forum, net als Puk.
Ben na 40 wk en 6 dg bevallen met een onverwachtse stuitbevalling.
Kom anders ook eens op het november-forum kijken, die paar weken maken ook niet uit!
Groetjes Sil

hoi,

ik woon ook in regio Nijmegen. Ik ben juist al met 37 weken bevallen en de hele bevalling duurde 2,5 uur. Een heftige ervaring maar dat geldt denk ik zowel voor hele lange bevallingen als hele snelle, alleen was het bij mij dus alweer voorbij voor ik er erg in had. Ahum op napijn van onderen na dan
Ik ben 12 oktober bevallen.
Op het oktoberforum is het steeds stiller. Ook hier is het niet zo druk. Bijna iedereen is weer aan het werk en de ergste onzekerheden van het moeder zijn zijn er van af denk ik.

groeten Elke

Hoi Annemieke,

Welkom hier.
Ik ben Karin, 29 jaar, en op 20 november is mijn dochter Hannah, met vlotte thuisbevalling (zo'n 6 uurtjes), geboren na een zwangerschap van 41 weken en 6 dagen.
Ik woon sinds een paar jaar in Almere en werk 3 dagen/week bij een milieu-adviesbureau in Bunnik.

Ik ben dus van het novemberforum en kijk bijna dagelijks wel even of er weer nieuwe berichtjes zijn. Helaas is het wel wat stil geworden, hoewel we sinds kort ons best doen om het novemberforum weer wat nieuw leven in te blazen.

Karin, mama van Hannah (20-11-2006)

Hallo mamas
Mijn naam is Priscilla en ik zat bij de feb 2005 moeders (Ioannis 16-2) nu ben ik 28-11-2006 weer mama geworden van BIlly. Ik woon in Gouves, Griekenland. Mijn man is Grieks. We werken in de hotelwereld, hij het hele jaar ik van april t/m okt.   Jarenlang de entertainment verzorgd, toen 2 jaar beachbar en dit seizoen als receptioniste. Ik word een beetje serieuzer/ volwassener met m'n volgende maand 36jaar....
Ik ben beide keren met een keizersnee bevallen. Je staat hier altijd onder behandeling v.e. gynacoloog. De mijne werkt in een kraamkliniek. Bij de eerste was een keizersnee nodig omdat de kleine niet indaalde en de navelstreng om z'n nek zat. Gewoon 40wk 3780gr 52cm. 13mnd bv. gegeven. De 2de zwangerschap ging niet op rolletjes. Vanaf 5mnd. bloedingen met 35wk is Billy gehaald. Ik had al 2x in longrijpende injecties gehad. 2520gr 50cm. Ik weet niet hoe het in het Ned. heet rs nog iets virus ofzo. Dat dreigde hij te hebben en werd een weekje op het ic van het az verzorgd. Geen beademing nodig alleen een infuus. Dat was niet leuk want ik lag in het kraamkliniek, dezelfde stad maar het leek de andere kant vd wereld. De 3de dag was ik er dus weg... Ik was supersnel hersteld om naar m'n kleintje te kunnen.
Nu is hij bijna 4mnd. lekker gevuld, bijna 7kg...
Dat was zo'n beetje m'n verhaal...
groetjes uit Kreta!

Hallo allemaal,

Ik zal me ook eens voorstelllen, ik lees regelmatig wel eens hier en daar maar reageer eigenlijk maar sporadisch. Ik ben 36 jaar, kom uit Nijmegen en ben op   11 oktober moeder geworden van Sylke, een prachtig meisje en ons eerste kindje. De bevalling was geen grapje (maar ja, bij wie wel) , allemaal complicaties waardoor we een week in het ziekenhuis moesten blijven. Maar sindsdien gaat het eigenlijk geweldig, ze slaapt/eet/drinkt/groeit super goed. Dus vandaar weinig brandende vragen enzo hier. Maar toch vind ik het wel erg leuk om af en toe eens te lezen over kindjes die (bijna) even oud zijn.
Ik werk 3 dagen in de week in Arnhem, doe daar de financien van een overheidsinstelling. Ook lekker hoor, weer werken, hoewel ik het super vind om moeder te zijn zou ik het niet trekken om hele dagen thuis te zitten.
Nou, dit was het wel zo'n beetje in het kort,

groetjes,
mama van Sylke

hallo allemaal

ik zal me ook maar even voorstellen ik ben 21 jaar en ben 25 oktober bevallen van een prachtige dochter alicia.
Alicia is geboren met 41 weken zwangerschap. Het was best zwaar op het eind,
maar heb tot de laatste dag nog alles zelf gedaan zoals boodschappen en koken enz.
De zwangerschap was niet gepland, maar wel gewenst.
Alicia doet het goed ze slaapt al vanaf haar eerst dag de hele nacht door, Echt fijn dus.
Ja ik heb het wel getroffen, ze slaapt door ze huilt bijna nooit kan bijna niet beter toch.
Alleen op dit moment zit ze in een gipsbroek, ze heeft de heup uit de kom maar alles komt goed.
Ik zou zo weer een tweede willen echt kei leuk zo ´n klein mensje,
en zeker omdat het van je zelf is.

groetjes en geniet allemaal van je kleintje

Terug
Bovenaan