voor stellen

hallo allemaal,

mijn naam is susanne en ik woon in arnhem en ben 28 jaar ik ben op 16-11-2006 bevallen van een mooi jochie, hij is mijn tweede, ik heb nog een dochtertje van 4 jaar en dinand in nu net 4 mnd. geweest, ik heb een fijne zwangerschap gehad, maar ook mijn bevalling was erg heftig, ik ben bevallen met 40 weken en 3 dagen nadat ze me s'middags hadden gestript bij de verloskundige, tijdens de bevalling bleek hij in het vruchtwater te hebben gepoept en had hij het erg benauwd, gelukkig was het persen zo gepiept want binnen 4 min. was hij er. we hebben een nacht in het ziekenhuis moeten blijven omdat ze zijn bloedsuiker in de gaten moesten houden vanwege zijn gewicht, hij was 4250 gram en 54 cm.nou voor de rest werk ik 3 dagen in de week als autorij-instructrice, dit ben ik in het kort, nou geniet allemaal van de kinders, voor je het weet zijn ze groot,

groetjes susanne

hé medemama's!

Ik was een zwangere  bollemuts, hihi, nu valt het wel mee en heet ik weer 'gewoon' Eowyn. Wij hebben 20 december onze 1e zoon Vilmar gekregen, 3 weekjes te vroeg!
Hij woog 3620 gram en is een echte schoonheid!! Hij is leuk, lief en slaap/eet geweldig! Kortom we hebben het erg getroffen, tot nu toe dan...

De bevalling vond ik echt afschuwelijk, ik heb een weeenstorm gehad, knip, scheur en vacuumpomp! De arts is 45 bezig geweest met hechten, meer hoef ik niet te vertellen denk ik!

Over 1 week ga ik weer aan het werk, 4 dgn pw als assurantieadviseur binnendienst, Vilmar gaat 3 dgn naar de opvang, naar een 'Kids & Animals' dat is opvang op een boerderij, ze gaan veel naar buiten etc. (erg leuk!)

Af en toe es neuzen op dit forum is wel leuk, ook doe je wel es handige tips op of kun je je eigen ervaringen kwijt.

Hoi, hoi,

Ik ben Esther, ik ben 33 jaar jong.  Onze dochter Isis is 29 november 2006 geboren. ingeleid, omdat mijn vliezen gebroken waren en de weeën na drie dagen nog uitbleven. Ik vond het erg pijnlijk. Ons meiske is alweer (bijna) vier maanden. We zijn erg trots op haar, ze groeit en bloeit. In het begin sliep ze niet goed in en door. Ze  slaapt 8 weken ingebakert, wat we nu stapje voor stapje aan t afbouwen zijn (erg spannend)
Ik werk onregelmatig, gem. 16 uur per week in de gehandicaptenzorg. Mijn moeder past hier op, verder kunnen mijn man en ik zelf nog de zorg opvangen. Later ga ik 24 uur werken, en hebben we nog een oppas aan huis. En nog later gaat Isis naar een kinderdagverblijf (dat is nu het plan).  
Geniet van jullie kindjes (het moederschap vind ik mooi, maar ook erg wennen moet ik eerlijk zeggen) Fijn om te delen,
x Esther  

Halloo dames,

Ook ik heb rond mijn 35e mijn eerste kindje gekregen. En inderdaad MEGA wennen aan het nieuwe ritme en zorg voor zo'n klein meisje (geboren 26 okt 06).
Zwangerschap en bevalling (in 10 uur thuis...wel super heftig zeg...heb de eerste 2 weken niet kunnen slapen van de adrenaline en 7 hechtingen...grrr) zonder problemen.

Alleen nu ik weer werk, sinds begin februari (veel te vroeg!!) merk ik dat ik nog niet de óude' ben. Geen vangnet voor stress...en om het minstgeringste in tranen. Dus  Van 4 dagen even terug naar 3 dagen. Gelukkig dat dat kan, moet ik alleen nog mijn werkzaamheden van 4 dagen in 3 dagen zien te proppen...)

Maar al met al wel een ritme gevonden met de kleine meid en partner als echt gezinnetje! Hij heeft het nu al over een 2e maar ik weet nog niet of die er gaat komen...we zien wel..niet al te lang wachten want ik word dit jaar 36... en nu moet ik er nog niet aan denken!

Het wordt nu pas echt genieten! De ontwikkeling gaat zo snel en dat contact, heerlijk.

Wel heeft zo voor 99% koemelkallergie. IK las zojuist op dit forum dat rooibosthee helpt tegen exceem dus dat ga ik meteen bij haar proberen!

Ja dat was het eigenlijk eventjes, succes en veel plezier met de kleine smurffies!

Terug
Bovenaan