voor studiemam

A

Anoniem

Guest
Hoi,
even een nieuw topic omdat dit toch weinig te zien heeft met nationaliteiten intussen...
Vind het wel leuk om hier ook nog een studerende moeder tegen te komen!
Ik studeer in gent en ben in m'n tweede jaar bevallen. De bachelor duurde drie jaar, de master duurt maar een jaar, dus ben ik er in principe na volgend jaar vanaf.
Ik zou het leuk vinden om in de loop van volgend academiejaar terug zwanger te worden en dan in de herfst/winter een tweede kindje te krijgen.
Kan jouw kindje (zoon of dochter?) ook op de creche van de universiteit?

Veel succes nog met je nationaliteiten en gebruiken onderzoek!
groetjes, jasm.

quote: jassie_mien schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-07-2007 20:35:39'));

Hoi Jasm

idd leuk om hier nog een studerende moeder tegen te komen!
Best grappig; een goede vriendin van mij heeft ook kunst in Gent gestudeerd (is nu afgestudeerd) en nou heb jij een vriendin die antropologie wil gaan studeren
En hoe is je studie verlopen, met je bevalling en zo... heb je hierdoor studievertraging opgelopen???
Deze zwangerschap was eigenlijk pas over 4 jaar gepland ivm mijn studie, maar nu ik een keer zwanger ben vind ik het helemaal geweldig!!!
Het wordt alleen een beetje lastig aangezien ik middenin het eerste semester zal bevallen...
Tja, ik probeer maar zo lang mogelijk door te lopen, veel thuis te doen en dan snel weer (na de bevalling) beginnen! Gelukkig hebben we in December veel vrij en januarie is een college vrije maand (dan hebben we dus wel tentamens)

Ach ik zie het ook wel, eerst nog lekker de zomervakantie en  de baby is en blijft natuurlijk het belangrijkste: als ik merk dat alle stres niet goed is voor de baby, dan neem ik gelijk rust!