A
Anoniem
Guest
En nu weer ff terug naar het studeren... tweede sit??? Wat is dat (ken de uitdrukking niet) is dat hetzelfde als een herkansing???
Nu moet ik voor het aankomend semester ook voor het eerst een keuze vak kiezen, tjee wat is dat moeilijk... iets kiezen dat je interessant vind buiten je eigen opleiding, wat niet een al te zware belasting is (vooral ivm inbreng in werkgroepen) en dan ook nog eens het juiste aantal studiepunten oplevert....
Ik vind het dagverblijf namelijk geweldig, maar niet voor die hele kleintjes (heeft meer met mijzelf te maken dan met het dagverblijf), als hij/zij een half jaar tot een jaar is dan gaat hij/zij gewoon op het dagverblijf...
Hoi,
Weer mislukt dus, om 'n foto te plaatsen, maar ik geloof dat je emailadres onder je nationaliteiten topic staat, nee? dan stuur ik ze gelijk door... die lullige techniek altijd!
Tweede zit is idd hetzelfde als herkansing denk ik, ja. wil gewoon zeggen dat je het examen opnieuw mag maken. daar heb ik dus ook al enkele keren van gebruik gemaakt!
ja hebt blijkbaar wel een vrij zwaar jaar achter de rug, met je moeder enzo! Fijn dat het intussen beter met haar gaat en dat je vriend terug bij jou is ipv in engeland, of moet hij daar zowiezo vaak heen? mijn vriend is net afgestudeerd en is nu een maandje bij de bank aan het werken (een job die hij anders nooit zou doen voor lang hoor)
zelf ben ik ook aan het zoeken of ik niet een leuke bijverdienste vind voor september, maar dan liefst in de culturele sector, anders blijf ik liever bij finn! voor het geld is het ook niet perse nodig, dus...
uit wat voor keuze vakken kan je kiezen? ik ben vooral bij de ingenieurs-architecten aan het kijken, de niet wiskundige vakken zijn vaak zeer interessant! kan je een kunstvak nemen? of interesseerd je dat niet echt? vorig jaar had ik een keuzevak psychonanalyse en kunst, best leuk voor een keer! moet je veel uren praktijk (werkgroepen) doen?
ik heb finn ook pas met zeven maand voor het eerst naar de creche laten gaan en dat was in het begin meestal maar een paar uurtjes, we hebben dat wat opgebouwd. volgende maand mag hij overgaan naar een andere groep, spannend!
gaat taran (zo heet je zoontje toch?) naar school in september? of nog een jaartje creche?
ik ben al eens gaan kijken naar een montessorischool voor finn (wel veel te vroeg, maar ja)
in deze stad moet je namelijk een dag voor de inschrijvingen gaan camperen als je je kind op een leuke school wil, erg lastig dus!
mijn email is trouwens jassie88@hotmail.com. heb me ook aangemeld op die studerende moeders site.
groetjes,
jasm. (ik onderteken daar gewoon standaard mee, de meesten noemen me jassie, mina of jasmien)