voor sunyra,happyM,jorrick

Ja hallo meiden,
Verdorie,bedenk ik me net dat ik nog steeds niet die foto's heb gemaild...
Ik weet niet hoe dat moet,tenminste niet hoe ik ze op de pc krijg,wel hoe ik ze moet mailen natuurlijk.
Mijn man moet dat dus voor me doen maar we hebben het steeds druk.
Ik zal mijn mannetje vanavond even lief aankijken,ok???
Tot gauw.
Groetjes Tanja

Hey Meis,

Doe maar rustig aan hoor.....ben ook al vanaf vrijdag druk druk druk...ook bijna nergens tijd voor zelfs niet voor het forum haha...was ff snel mijn mail aan het lezen en dan sluit ik pc ook weer af...

But I keep my mail in touch haha

greetzzz...

Hoest verder met Delano??? Slaapt ie alweer wat beter

Trouwens nog een tip voor je, ik sprak gister met een vroegere vriendin van me die heeft een dochtertje die net zow spuugde als Delano ivm reflux en zij hebben tabletjes Lozec gekregen...dit helpt bij hun 10x beter dan zantac...miss. iets voor jou...

He Denise,
Ja inderdaad,druk,druk.
Vandaag op visite geweest,gisteren mijn mannetje de hele dag gewerkt,en zo is het weekend weer voorbij,helaas.
Bedankt voor de tip tbt reflux!
Zou ik dat aan de ha kunnen vragen,of zou ik dan naar de kinderatrs moeten?
Met Delano gaat het trouwens weer super,hij slaapt weer zoals altijd overdag,misschien toch wat grieperig gewees hoor,Giovanni was van de week ook al ziek thuis.
Delano is in ieder geval weer de vrolijke oude!
Ik heb trouwens wel het idee dat hij meer slaapt dan een gemiddeld kindje van zijn leeftijd...hij slaapt toch zo ongeveer 17-18 uur per dag,is dat niet veel?
Daar ook alles goed met de knappe Yoell?
Dat ie al kan staan zeg,die gaat echt als een speer!
Nou,wij gaan eten.
Tot de volgende keer maar weer.
Groetjes Tanja

ja het weekend is echt zow weer om he....balen hoor...haha

ben blij dat harald iedere woensdag ook vrij is...kan hij nog een daggie xtra genieten van Yoëll...

Maar Delano slaapt dan echt super veel joh....lekker zeg...Yoëll slaapt helemaal niet veel helaas en de afgelopen 6 nachten houd ie ons ook steeds weer wakker...miss. heb ik daarom ook minder zin om zoveel achter de pc te zitten haha...vannacht heeft ie ons van half twaalf tot vier uur wakker gehouden pffff

Maar als het goed is kun je lozec gewoon bij de ha krijgen en hoef je niet naar de kinderarts toe....je kunt altijd overleggen...het kindje van die vriendin spuugt helemaal niet meer joh...en kan alles eten net zoals een andere baby....

nou tot schrijfs maar weer

knufff...

He Denise,
Ben ik weer,haha.
Toevallig,mijn man is ook iedere woensdag vrij.
Ik vind dat echt heerlijk,'s morgens moet ik werken en de rest van de dag lekker met zijn viertjes thuis.
Vervelend joh,dat Yoell jullie s'nachts zo wakker houdt,dan ben je op het laatst toch helemaal gaar,of niet?
Als ze overdag veel wakker zijn is al zwaar,laat staan 'snachts!
Ik hoop dat je een betere nacht tegemoet gaat!
Groetjes Tanja

Leuk zo'n topic.... Aan drie mensen geadresseerd en twee die lekker lopen te kletsen  hahahahaha. Ik had vandaag ook even geen tijd voor de pc bijna. Even gauw mail checken en weer verder.
Ieder van jullie een fijn weekend gehad? Afgezien van de nachtelijke onrust van Yoëll, Denise?
Pfff niks aan hè.
Hee Tanja, ik wacht de mail weer af, als jij alle foto's van mij nog wilt hebben, laat je me het dan ff weten?
Hee de groetjes maar weer....
Marieke

Hahahaha....

Tja op zich wel een goed weekend gehad ja....beetje druk...en de slapeloze nachten nekken ons momenteel een beetje...lopen de hele dag op elkaar te fitten wat niet helemaal de bedoeling is....

Maar goed...dinsdag moeten we weer naar de kinderarts toe....

Hey das echt toevallig joh dat Gerben ook altijd vrij is woensdags....heerlijk is dat he....vooral als het strax weer wat beter weer word dan kun je tenminste nog wat ondernemen....

Nou dit was ff een vluggertje haha...ga nu lekker slapen

Trustuh meiden en tot forums haha

Hoi hoi Dames,

Na een hectisch weekend zie ik opeens een topic voor ons drieen staan. Tja druk gehad. Jorick werd vandaag drie jaar alweer en ik moest nog van alles in huis halen voor de verjaardag en je gelooft het niet was ik toch bijna de taart vergeten te halen vanmorgen !!
Mijn schoonvader was hier vanmorgen zegt hij, goh meid, denk je aan je taart.... (voelde me niet een klein beetje MUTS maar een hele grote Hoed )
Maar ok. ook weer overleeft Jorick is vreselijk verwend. Allemaal spulletjes van de film Cars gekregen dus hij was door het dolle heen natuurlijk en Milan zat zijn oogjes uit te kijken. Allemaal mensen met spullen, maar ja, niets voor hem natuurlijk.
Milan heeft zaterdag voor het eerst een danoontje start gegeten en lekker dat hij het vond !! Maar uhmm domme vraag misschien, waar haal ik die Yogolinies vandaan ?? Kan ze niet bij de Super de Boer vinden.... Hellupp!!

Nou ga nu ook maar even mijn bedje opzoeken.

Groetjes Jolanda

Terug
Bovenaan