voor sunyra,happyM,jorrick

C1000 heeft sowieso wel yogolino. Er schijnt ook kwarkolino te zijn, Tygo vindt wat "steviger" eten wel lekker. De COOP hier "op" Erica heeft ze allebei...
Maar je kunt ook gewoon (goedkoop) biogarde kopen en daar een scheutje diksap door doen. Dat doe ik nu ook. Tygo vindt het heerlijk!!!

He meiden,
Ben ik weer s.......
Jolanda,Nog gefeliciteerd met de grote man!
En,hoe heet jouw moeder nog maar weer van voornaam?
Ik wilde mijn moeder vragen of ze je moeder kende maar was haar voornaam vergeten.....
Denise,bedankt voor de tip over lozec!
Ik heb de ha gebeld en mag morgen met hem komen,dan gaan we kijken wat te doen,zij vindt nl.ook dat hij buitensporig veel spuugt,aangezien de groente er ook met hetzelfde gemak weer uitkomt als ik het er ingestopt heb...ik ben benieuwd.
Happy M(ja,ik ga t rijtje mooi bij langs),ik heb genoeg foto's van jullie gehad hoor,ben er erg blij mee,vind het toch wel grappig dat we koffie zijn wezen leuten met zijn vieren.
Nou,dat was het wel weer.
Tot de volgende keer maar weer.
Groetjes Tanja

Hoi Tanja,

Mijn moeder heet Ester, en ze is de dochter van Jurjen (jurrie) en Sientje (sina). Mijn oma en opa hebben   in het blok achter tante Jetske gewoont...

Groetjes

Hey Jolandaatje....gefeliciteerd nog met Yorick .....3 alweer times fly.....en een taart vergeten dat ken natuurlijk nie he....hihi lang leve de opa`s hihi

Hey Tanja laat ff weten hoe het gegaan is ik ben hardstikke nieuwsgierig....wij zijn vandaag weer bij de kinderarts geweest maar das zown lang verhaal om hier neer te zetten dat vertel ik bij onze volgende date wel ff hihi
of een xtje via de gewone mail

Nou suc6 en wel ff laten weten he

Kuszzz

Hey marieke wat kosten die kwarkolino`s dan????

Hey Jolanda,
Nou,dan had mijn moeder dat dus goed.
Die vroeg al of ze Ester heet maar ik wist het echt niet meer(zwangerschapsdementie?????????)haha.
Kan ik mijn moeder nu de info geven,ze vroeg steeds al of ik je al gevraagd had,maar ja,OOK steeds vergeten.
Ah,GTST is er op.
doeidoei.

goeie vraag.... geen idee. Heb ze nog niet meegenomen, maar de COOP is sinds de verbouwing mega-duur geworden. Ik zie nog wel even of ik ze meeneem. Tot nu toe vindt Tygo de biogarde met diksap nog prima te eten. Wel zo voordelig hahahaha
Groetjes happyM
p.s. Jolanda: nog gefeliciteerd met Jorick....  beetje laat sorry...

Terug
Bovenaan