Hee liefies!
Ben er weer, het duurde de hele ochtend... Dank je wel, Mick erg lief van je!
Hai Lara, ook weer 'on earth'?!
Ja ik moest vanochtend voor de IVF medicatie-uitleg naar het zh.
Even in het kort hoe het ging:
We zijn goed begeleid en de ass. nam alle tijd voor ons, was erg fijn. We hadden de hele santekraam met medicijnen meegenomen en alles werd gecontroleerd en uitvoerig uitgelegd. Ik druk pennen en Dr. Bernard
(=manlief) aandachtig luisteren; hij moet de spuiten gaan zetten!
Nu gaat het dan in z'n echie gebeuren, zo voelt het wel. Ik ga megaveel afleiding zoeken want anders beheerst het me veel te veel denk ik. Yoga/massage here I come! Ze had het advies de punctie niet tegen veel mensen te zeggen, maar dat wilden sowieso niet doen. Ik heb nog wel gezegd dat ik jullie 'heb' en daar erg veel steun aan heb. PLUIM voor jullie en alle meiden hier!!!
Gek genoeg (of niet?) heb ik er wel een heel goed voorgevoel over (nu al haha) dus die houden we erin
Ik kan alleen maar hopen dat ik goed op de medicijen reageer en dat het BINGO zal zijn...
Maar goed, even weer down-to-earth.
Hoe gaat ie met jou Mick? Heb je last van je ongi? En Lalara, zo te lezen ben je weer aan een shotje echo toe! Wanneer heb je 'm deze week? Hopelijk neemt dat je (erg begrijpende) ongerustheid weg. Ik snap goed dat je pas kunt genieten als je de 1e 3 maanden voorbij bent (en dan nog...) maarrr keep up the positive spirit, grl!
Sprechen wir wieder snelli aus die chat, meine damen??!
Bis bald,
liebe von die Suzie von Wuzie!