Voor Suus

Hee meiden!

Met de ruggetjes van beide mannen gaat het nog niet helemaal zoals het hoort lees ik dus...too bad. Wat zijn de vervolgstappen nu?
Mick, jij bent net weer an de klus, maar op z'n egeltjes als ik het zo lees? En die van jou Inge gaat naar de fysio en maar zien jullie nog een doc voordat je op vakantie gaat? Vergeet geen (engelstalige)verklaring van de doc! U never know...
Wat een heerlijk idee he nu nog effe lekker naar de zon, hebben jullie ook wel vet verdiend na al die misére van de afgelopen tijd! Hoe is het met jou teentje? Hopelijk mag het gips nog voor je vakantie eraf!

Voor mij voelt het met jullie ook net als vriendinnen! Inge we zullen je missen hier. Jij bent ook altijd zeer optimistisch, en ondanks je eigen problematiekjes is dat supersterk van je!

We zijn wel lekker bezig met die 'veren' he, hahaha!

Sprech Ihnen snelli,
tjussie S. von W.

Hee Suzie von W,

Herhaling van Sex and the City weer gekeken vanavond, kende deze aflevering nog niet!! Erg grappig, Sarah was erg grappig, of eigenlijk met z'n allen naar een les van tantra-sex, hahaha geweldig...

Hoop niet dat ze gek van ons worden hier, heerlijk trouwens die veren over en weer, komt er weer 1 aan van mij aan jullie allemaal.

Tot snellie maar weer

Mick

Terug
Bovenaan