voor t eerst doorgeslapen!

We verheugen er ons nog niet te veel op dat het een gewoonte al is maar vannacht sliep  onze ukkepuk  voor het eerst door, yes yes. Wat een weelde. We waren rond voedingstijd allang wakker en zaten te wachten opdat hij kwam, maar nee....
Heeeeeeel stiekum hopen we dat hij dit blijft volhouden natuurlijk, dan trekken misschien de wallen van papa en mama eens weg, hi hi hi.

Maar nu krijgt hij wel 1 voeding minder per dag, ben benieuwd hoe lang hij nog tevreden is met het huidige hoeveelheid

liefs
di silva

Wat toevallig, Renée heeft ons vannacht ook verrast. Althans, vanochtend, hahaha. Ze had om 12 uur haar laatste voeding gehad. Vanochtend schrokken we om half acht wakker!! Toen hebben we haar toch maar wakker gemaakt. We hadden van het CB begrepen dat er in ieder geval nooit meer als 8 uur tussen twee voedingen mag zitten. Vandaar.

Echt heerlijk geslapen!! Elke nacht is meegenomen toch?

Groetjes,
Evelien

Zoo dat klinkt lekker...ik word er gewoon jaloers van!!
Die van mij is nu 7 weken en krijgt om 23.00 uur de laatste bv. Maar omdat ie dan zoo slaperig is drinkt ie niet echt veel. Vervolgens komt ie om 3.00 uur, waarbij ie ook weinig drinkt en dan om 7.00 uur....dan drinkt ie wel weer goed.

Hoe oud zijn jullie kindjes? En hadden jullie ook ongeveer zo'n ritme?

ps. hij ligt tussendoor ook veel in zijn slaap te woelen en te kreunen. Als ik dan ga kijken slaapt ie gewoon. Herkennen jullie dat toevallig ook?

Lukas heeft sinds afgelopen donderdag elke nacht doorgeslapen. Soms met behulp van een speentje. Hij redt het in elk geval tot vijf uur, half zes, daarna krijgt hij een aantal keren een speentje van me om de voeding niet eerder dan zes uur te geven. Dat werkt goed. Het enige probleem is dat ik gewoon om drie uur wakker lig, te wachten tot hij komt en dan lig ik zeker anderhalf uur wakker en vanaf vijf uur ben ik ook op elk geluidje gespits om die speen maar te geven om te zorgen dat hij doorslaapt. Lukas (nu acht weken) komt dus wel aan zijn rust toe, maar ik niet!

Maar ik ben wel super trots op mijn mannetje. Hij is nu al een tijdje bezig (een verslag kan je lezen op zijn website www.deberk.com/lukas, ook even verder naar beneden scrollen) en het lijkt er op dat hij nu echt de slag te pakken heeft. Volgende week gaan we een weekje op vakantie, ik ben benieuwd hoe het dan gaat.

Oja, de voeding die hij mist verdeel ik nu over de vijf flesjes. Toen hij incidenteel doorsliep gaf ik gewoon tijdens de ochtendvoeding wat extra.

Annemieke

Mijn zoontje is nu precies 1 maand oud. Wij geven om 23.30u de laatste voeding en dan rond 03.00u en dan weer rond 07.00u.
Ik merk alleen nu wel dat hij sinds 2 dagen heel onrustig is en we vermoeden dat hij niet voldoende heeft aan zijn voeding (120 ml). Maar ik heb het cb gebeld en die zegt dat we het niet moeten verhogen.... tja.... In principe krijgt hij nu 1 voeding minder per 24 uur omdat hij door was wezen slapen.....

liefs
di silva

Tygo had zaterdag op zondag ook doorgeslapen , maar ik heb te vroeg gejuicht.
Hij is na die dag de rest daaropvolgende nachten aan het spoken geweest!
Maar over het algemeen nix te klagen, hij slaapt voor de rest redelijk s nachts

Terug
Bovenaan