voor t eerst doorgeslapen!

Hoi di silva,

Ik zou je kleine gewoon iets meer voeding aanbieden! Begin dan gewoon met 30 cc meer!
Je merkt snel genoeg of hij daar wel tevereden mee is of het toch laat staan. Ik zou niet meer gaan geven dan 30 cc extra want anders wordt het wel weer veel.
Ik schreef net ook bij  een berichtje van Jantine dat je echt moet doen wat je hart je zegt.
Kijk als je hem opeens 100 cc extra zou geven snap ik dat dat niet mag van het CB, maar als jij merkt dat die kleine echt nog honger heeft dan zou ik die 30 cc gewoon proberen.

Ik geloof dat Jente uit de borst toch ook de ene keer meer dan de andere keer drinkt. Ik kolf soms in 10 minuten 180cc af, dit zou hij dan toch ook echt binnen krijgen af en toe!

Groetjes Fenneke en Jente (vandaag 5 wk)

Lekker zeg, doorslapen.
Yari is al 3 nachten om 5.30 uur wakker, met speen kan ik het rekken tot 6.30 uur.
Mooie tijd dus voor de 1e voeding.
Maar.... meneer kwam dus vannacht ineens om 3.00 uur weer (  Dit deed hij elke nacht vanaf zijn geboorte) , speentje hielp niet dus maar een flesje van 100 cc. gemaakt ( overdag krijgt hij 165 cc )
En hij tukte weer verder tot 7.00 uur.
Hopen maar dat hij vannacht weer gewoon om 5.30/6.30 uur komt.
P.S. Yari is as. donderdag 11 weken.
Groetjes Marina

Deze Jari slaapt al een aantal nachten door tot 5:30, maar vanmorgen hoorde ik hem pas om 6:15. En kon het met de speen rekken tot 7 uur. Hopelijk houd ie dit nu een beetje aan en slaapt ie binnenkort tot aan de fles van half 7/ 7 uur.
Nessie

Goh....het houdt ons wel bezig dat doorslapen. Ik hoop er echt zo op! En aan de andere kant weet ik dat ik me er eigenlijk maar bij neer moet leggen, want dit zou nog wel eens een tijdje kunnen gaan duren.....gaap.
Nee die gebroken nachten vallen me echt heel zwaar. Je hebt er wel over gehoord, maar je beseft je pas hoe dat is, op het moment dat je ze hebt....

Nah ja, we gaan gewoon maar door he (we kunnen niets anders).

En die wallen.....die trekken hopelijk ooit weer weg?!

Terug
Bovenaan