Jeetje, wat een belangstelling... Fijn hoor!
Tja, had vanmiddag weer een flinke bruine veeg, maar inlegkruisje blijft al 2 dagen schoon (pfieuw... fijn dat het hier anoniem is ). Toen zakte de moed me weer even in de schoenen en de hoop volgde ook al snel die kant uit... Weetje, het is zo tegenstrijdig: aan de ene kant heb ik toch wel duidelijke veranderingen (plas ik me al dagen helemaal onderuit, hele week andere soort afscheiding (meer waterig, sorry), geen ongi op nod, minder eetlust, rugpijn, betere neus) en gelijkertijd denk ik ja waarom zou het deze keer wel raak zijn?? Het is al 6 keer niet raak geweest en 0 keer wel, dus reken maar uit je kansen... Maar dan denk ik weer, jahaa maar deze maand hebben we voor het eerst tot ná mijn ei geklust... en dan denkt die andere kant weer die veranderingen kan ik me ook inbeelden (op uitblijvende ongi na dan, maar dat kan dan weer door de zenuwen komen), dat is me al eerder overkomen, maar dan met andere symptomen...
Volgen jullie het nog?? Ja? Oh leg es uit, want ik niet meer!! Ja, ik maak er maar grapjes over... je moet wat...
Talke, wat ontzettend lief dat je een kaarsje voor me brandt... weet je dat toen jij in hetzelfde schuitje zat ik ook heel veel aan jou heb gedacht?? Ook lief dat jij ook haast niet tot morgen kan wachten!
Ikjes en Sweety... ja blijf nog maar even goed duimen want dat kan ik wel gebruiken...
Hee Rina, kop op! Wat vervelend dat het nu rood wordt! Ik hoop dat het slechter klinkt dan dat het is! Ik hoop voor je dat het een innestelingsbloeding is, die schijnen licht roze tot rood te zijn. Aangezien je temp vanochtend nog hoog was... dat geeft wel weer hoop of niet? Ik moet zeggen dat ik nog nooit in zo'n korte periode zoveel schommelingen in (on)zekerheid heb gehad! Ja, zwanger worden is leuk! (maar zwanger zijn lijkt me veeeeeeel leuker ).
Hee Pien, voor jou nog even een update van vannacht en vanochtend (en ja er zijn vandaag wel héél veel nieuwe berichten op het forum, zo druk heb ik het nog nooit gezien): Vannacht heel slecht geslapen en om 5 uur al klaarwakker (NB heb vakantie nu!), terwijl ik echt een avondmens ben. Heb om half 6 getempt en die was dus nog hoog dus ikke blij. Maar vanmiddag ineens weer die bruine veeg en nu nog steeds kleine beetjes bij afvegen, dus vandaar die twijfel. Had vanochtend besloten morgenochtend te gaan testen (mits temp morgen niet omlaag keldert), omdat ik een late eisprong heb en het vandaag nog niet aandurfde. Maar nu wacht ik dus maar eerste rustig die temp van morgen af... nou ja...rustig?
Misschien ben ik ook wel een beetje bang dat het misschien wel raak is, maar al fout aan het gaan is... Zou kunnen toch? Of begint dat dan niet met bruin? Heb nl. ook het gevoel dat de zenuwen niet echt bevordelijk zijn. Heb de hele dag steeds zo'n adrenalinescheut door mijn buik als ik eraan denk (en ik denk er momenteel echt 24/7 aan hoor, geloof me!), kennen jullie dat gevoel? Nat als wanneer je bv heel erg schrikt. Veel adrenaline is niet goed voor je, ook niet voor baby-in-de-maak...
Nou, sorry voor het lange verhaal (zit al een half uur te typen). Bedankt voor alle lieve reacties. Ik duim ook nog steeds voor jullie hoor! Dat we maar met z'n allen snel zwanger mogen zijn en blijven!
Veel liefs,
Tammy