Voor Tanja79, Jorick en Sunyra...

haha hello lady`s,

Ik was er vandaag ff niet.....vanochtend lang geslapen daarna lekker naar opa en oma gewandeld toen werken en daarna met de meiden van zwangerschapsgym uit eten....

wat leuk joh die foto`s zow ik schrok me dood....denk huh....hoe komen die aan mijn mailadres hahaha.....en ik eerst maar denken van wie zijn dat toch die foto`s...

maar wat grappig joh....Wanneer gaan we theetje drinken hahahahaha

Leuk he, al die foto's...... Wel grappig dat we elkaar nog niet /nooit gezien hebben. Ik was eerst ook bij Kitty en Katja maar ben daar weggegaan..... Dus dat ik Tanja niet ben tegen gekomen is niet zo gek.....
Maar thee drinken of bakkie doen moeten we snel eens afspreken....

Het mag van mij wel op een middag, dan kan ik de oudste wel even naar oma brengen en dan maakt het mij niet echt uit of we naar Emmen gaan of Klazienaveen....
Dus prik een dag (behalve woensdag en vrijdag) en een tijd dan zal ik er zijn....

Jolanda

Hoihoi,
Was er gisteren niet dus kon niet even reageren,we hebben onze buik tonnetje rond gegeten bij de griek(delphi)kennen jullie die?
Zo niet....foeifoei,zeker een keer uitproberen dan!
Ik kan niet op dinsdag en woensdag,dan moet ik werken(grrrrrrrr).
Ik hoop dat niemand bezwaar heeft om in mijn villa(ahum)grapje hoor,af te spreken want ik heb geen auto..........
Ik hoor wel weer van jullie.
Groetjes Tanja

Het mag van mij best bij Tanja, hoor. Tis voor ons allemaal dichtbij, en het lijkt mij geen probleem.
Zullen we de rest hiervan even via de mail regelen? Anders komt straks heel Nederland bij ons op visite (als je je adres hierneer typt hahahaha)
Groetjes Marieke

Terug
Bovenaan