Voor TeHa

A

Anoniem

Guest
Hoi TeHa,

Ik las net dat gisteren je NOD was.... En hoe is het nu???

Groetjes Joline

Goh Joline, wat oplettend van je . Echt lief!

Er zijn nog geen tekenen van enig bloedspattertje te zien, ook niet na de tampontest (geniale uitvinding dames!). Ik zit nu pas op dag 26, maar m'n cyclus is normaal 25 dagen. Als ik zaterdag nog niet ongi ben ga ik denk ik testen. Heb 'm vandaag gekocht namelijk en hij loopt me nu al te roepen: "testen, testen"! Haha.

Ik voel wel steeds steken in m'n liezen en dat kan ik me van de vorige keer ook nog wel herinneren.
Kortom: het is echt super spannend aan het worden.

En jij? Hoe zit het met jou??? Kon jou niet terug vinden op de NOD lijst.

Groetjes TeHa

Hoi,

Knap van je als je het volhoudt tot zaterdag... Ik had geloof ik allang getest!! Spannend voor je!
Het klopt dat je me niet zag staan op de NOD lijst. Ben nieuw hier en meng me nog niet echt actief op het forum. Vandaar... Maar ik begin het wel steeds leuker te vinden!
Mijn NOD is zondag. Begin steeds zenuwachtiger te worden. Moet echt veel vaker plassen dan gewoon, heb een raar gevoel in mijn buik en bij vlagen misselijk. Bij mijn eerste  had ik dat ook wel allemaal, maar pas na 8 weken ofzo. Dus wie weet zit ik het me  wel gewoon in te beelden. Heb  gisteren via babybrabbel  een zwangerschapstest besteld  die al 4 dagen voor de NOD datum bruikbaar is....  Zaterdag ga ik die dus doen!    

Heb jij ook zo een gevoel dat het goed zit??

Groetjes Joline

Hai hai,

Nou, ik zeg nou wel heel stoer dat ik tot zaterdag wacht hoor. Maar ik heb namelijk zo'n vent die het overdreven vindt nu al te testen. De vorige keer was ik echt daaaaagen over tijd en nog vond ie dat ik nog maar een weekje moest wachten .

Omdat ik verder helemaal geen symptomen heb (die had ik trouwens de vorige keer ook niet hoor!) vind ik het nog moeilijk iets erover te zeggen of het goed zit of niet. Ik ben zo bang voor de teleurstelling namelijk. Maar die steekjes in m'n liezen vind ik wel heel veelbelovend.

Toch nog spannend he, zo'n tweede keer?
Maar we moeten nog echt ff geduld hebben *zucht*

Begrijp ik goed dat jullie ook nog maar net bezig zijn??
Zou wel super zijn als we zaterdag allebei een positieve test hebben he?!

TeHa

Goed, dan doe ik het voor jou .

We spreken elkaar in iedergeval zaterdag weer!

Haudoe!

Ha TeHa,

Klopt, als zou ik nu zwanger zijn dan is het in 1 keer raak... De vorige keer deden we er ook maar 5 rondes over, dus het gaat wel snel. In tegenstelling tot sommige  andere hier. Dan voel ik me helemaal rot dat het bij ons zo makkelijk gaat.
Het is super spannend zo een tweede keer.  Leuk als we inderdaad allebei positief testen! Dan kunnen we gelijk door naar het zwanger april forum.

We houden elkaar op de hoogte!

SuccesJoline

He Joline,

Nou, ik hoef niet meer te testen zaterdag. Ben vanmorgen ongesteld geworden .
Ondanks dat het pas de eerste ronde is ben ik toch teleurgesteld.
Maar omdat ik nog goed weet van de vorige keer hoe je eigen lichaam je voor de gek kan houden ben ik niet verrast.
De vorige keer waren we al in ronde 3 zwanger, en ik teken ervoor dat het dit keer weer zo snel mag gaan natuurlijk.

Ga nu extra hard voor je duimen dat je test zaterdag positief is.

Succes!!!!

TeHa

Terug
Bovenaan