Voor TeHa

He TEHA,
Ik lees net dat de duivels er weer zijn. Ik vind   het echt balen voor je....
Maar jij met je super positieve instelling.......jij bent volgende keer echt wel aan de beurt.
Ik zal proberen om de duivels te ontvoeren!!!

Volhouden he..ook mij heb je moed ingesproken...
Ik blijf duimen voor je..

groetjes,

Anu

Hoi Anu, bedankt voor je lieve berichtje!
Ik heb me er al bij neergelegd. M'n vriend is er niet zo heel rouwig om, die verheugt zich al op de volgende klusperiode, haha.

Groetjes TeHa

Hoi TeHa,

Shit joh. Echt balen.  Tuurlijk hoop je dat het meteen goed zit. Ook al is het de eerste keer. Ik ga echt voor je duimen dat het de volgende keer wel raak is.
Maar ik denk dat ik je een hand kan geven en we allebei doorgaan naar de volgende ronde.... Vanmiddag had ik ook opeens een bloeding. Dat is raar, want ik heb altijd een cyclus van 28 of 29 dagen. Ik balen natuurlijk. Maar nu is het weer gestopt! Wie weet komt het vanacht in alle hevigheid weer terug hoor. Even afwachten dus maar.

Je hoort het!

Liefs, Joline

Hi Joline,

Wat vreemd zeg! Jij bent te vroeg en ikke te laat .
Hoop echt voor je dat het niet doorzet een weer een vage streek van onze zeer vreemde en mysterieuze vrouwenlichaam is ofzo.
Hou me op de hoogte!

Groetjes TeHa

Hallo weer,

Nou, vannacht de hele tijd krampen gehad maar geen bloeding....Dus ik ging alweer stiekem hopen natuurlijk. Vanmorgen heb ik een test gedaan. De streep  van 'niet zwanger' was uiteraard heel duidelijk en de streep van 'zwanger' heeeeeeel lichtjes. Maar dan ook wel heeeel erg lichtjes. Dus ik denk dat het niet zo is.

Wat kan je lichaam toch gek doen eigenlijk. Dus, morgen zien we wel weer verder??

Doeg, Joline

Hoi hoi

Ik vraag me af wat voor test jij gedaan hebt, want ik heb nog nooit van een 'niet zwanger streep' gehoord. Er is toch alleen een controlestreep en een zwangerstreep. Als je bij die zwangerstreep een streepje, hoe ,licht ook, hebt ben je volgens mij toch echt zwanger!

Ik zou er, als ik jou was, even zo'n digitale test tegenaan gooien.

Ik lees het wel, enne succes hoor!!!
liefs wondernetje

Hoi Joline,

Wat een rare uitslag inderdaad! En wat voor test is dat eigenlijk?
Ben benieuwd hoe dit verder gaat.

To be continued......

TeHa

Hallo!

Helaas, helaas. Ben vannacht toch echt ongi geworden. Dat valt tegen, alhoewel ik het vrijdag al wel een beetje aan voelde komen.
Ik heb een gewone test gedaan. Die van Romed (lekker goedkoop). Het 'niet zwanger' streepje is inderdaad het controlestreepje. Ik kon even niet op de naam komen, vandaar dat het net is alsof ik een hele bijzondere test in huis had. Niet dus....  Als je zwanger bent, verschijnt er een tweede streep. Die was heeeeel erg licht.  Vandaar dat ik dacht; hij is dan wel licht, maar staat er wel! Maar  heel erg lichte strepen kunnen dus ook gewoon 'niet zwanger' betekenen.  

Op naar de volgende ronde..

Liefs Joline

Terug
Bovenaan