voor Tess09!!

hahahahhahaa met deze hitte probeer ik niet eens!!!

duimen duimen duimen wat doen mijn duimen zeer
duimen voor een baby, ik probeer het steeds maar weer
hopelijk komt er een dag
dat ik jou lach horen mag
dat ik je hoor zeggen laat dat duimen maar achterweg
babytje op komst, wat een zegen!
mijn duimen dan eindelijk rust
pleisters zijn dan een heuze must
mijn taak is dan volbracht
zolang jij maar naar me lacht
maar zo lang het moet blijf ik voor je duimen draaien
hopelijk daarmee een babytje zaaien
ik denk dat zeer binnekort het verlossende antwoord komt
dan sta ik hier te springen in het rond
lieve tess, voor jou een babyje zooo gegunt
babytje waar jij goed voor zorgen kunt

hihihih toch maar een beetje gerijm he...

kussssssssssss tot gauwwwwwwwwwwwww

Ha lieve meiden, daar was ik weer!!!
computer stuk, dat was het dit keer,
k ben blij, dat ik jullie weer schrijven kan!
want zonder jullie is er ook niks an...
wat is het heerlijk weer hier buiten,
je zou toch heel de dag gaan fluiten???
maar meiden, ik ga gauw weer aan het werk,
ik spreek je gauw weer, in dit tijdperk...
liefs, en een knuffel...Em

heeeeeeeeee emmieeee

hoest nou meissie?? alles goed met je??wanneer heb jij je NOD??Ik weet het niet helemaal zeker na mijn MK 2 weken geleden..wacht eerst ff mijn eisprong af deze week, is als het goed is deze week, dus ik zie wel. ff spannend of ik mijn eisprong gewoon weer krijg na mijn MK. verwacht van wel hoor!!! jij succes met alles en blijf hoop houden he ookal is dat makkelijker getypt dan gedaan!! ook voor jou komt een kleintje

veel knuffelsssssss en liefs sweety

Ha, de poezenclub is weer compleet
al is het zo verschriklijk heet
dat ik er toch wel van zweet

Lieve emmie welkom weer
jouw gedicht verblijd mij zeer
en dat smaakt direct naar meer

De Nod en ovulatietest
is wat ons elke keer weer rest
en we doen toch zo ons best

Maar opgewekt gaan wij ten strijde
en staan elkaar met moed terzijde
want wij zijn de poezemeiden!

Tot het moment straks is gekomen
om over striae te gaan bomen
en over namen te gaan dromen

Die tijd komt vlug, het is echt waar
dan maken we een juichgebaar
en lachen nóg meer naar elkaar!

Liefs,
Tess

jaaaaaaaaaaaaa weer compleet!!!! gelukkig maar!!
Emmie wanneer heb jij je NOD??
tess!! spannendddddddddd hopelijk ben je zwanger meid!! met al die kwaaltjes die je hebt moet dat toch zo zijn nietwaar?? hoophoophoop

emmie, wij komen ook wel hoor!!!

kussssssss damesssssssssss

Hé ho wacht even!

Met die kwaaltjes vált het wel mee hoor! Vandaag overal veel minder last van, bovendien mekkeren mijn borsten wel vaker om aandacht als er duiveltjes in aantocht zijn. Vooralsnog ga ik er nog steeds van uit dat het voortekenen voor ongi zijn. En die druppel bloed vorige week was behoorlijk minimaal hoor, kan ook iets anders geweest zijn.

Kijk, ik hóóp natuurlijk van wel! Alleen heb ik het gevóel van niet! Snap je?

Zo, en nu eens even mijn eigen advies aan Daan2 opvolgen: iets zouts en iets zoets, omdat ik anders écht nog eens ga flauwvallen van dit weer!

Sie joe, lieve meiden!
Liefs Tess

owwwwwwwwwwwww tess!! ik dacht dat ik ergens in een andere topic had gelezen dat je ook erg moe was enz. dus wat meer kwaaltjes had?? mischien heb ik het niet goed gezien!! hoe dan ook, ik hoop nog steeds dat je zwanger bent hoor!
ookal dfenk jij zelf van niet, dfan denk ik gewoon van wel he hahaha 50% kanssssss

kussssssssssssssssss

Hahahaha lieve Sweety!
Je bent de bovenste beste!

Weet je, ik ben relatief relaxed onder het afwachten en dat probeer ik maar zo goed mogelijk vast te houden. Dan is de teleurstelling hopelijk minder groot als het feestje niet door gaat. Ik kan mezelf ook heeeeeeeeeeeeel goed de kop gek maken hoor, dat heb ik de vorige keer al mogen meemaken. Ik kon echt aan niets anders meer denken. Iedere keer dat ik naar de wc ging dacht ik: het kan nog steeds! En negen van de tien keer dat ik mijn mond open deed (als ik alleen met mijn partner was), ging het erover. Ik heb hem geloof ik goed gek gemaakt, maar mijzelf niet minder! Dus nu wel blij dat ik zoveel relaxed-er ben. Is denk ik ook wel omdat ik zo goed weet dat het ook zo makkelijk mis kan gaan, dat hoef ik jou niet zo uit te leggen. En dan denk ik maar:  iedere dag die ik relaxed doorkom is er weer één!

De vorige keer had ik trouwens allerlei kwaaltjes, veel meer dan nu. Vaak plassen, giga borsten, flink ongi gevoel maar dan nét even anders, op het laatst flink misselijk... Nu heb ik dat allemaal niet zo erg, dus daarom denk ik dat die paar kwaaltjes van nu meer met het weer en aankomende duiveltjes te maken hebben.
Ach ja, zoals gezegd: ik zie het wel! (Maar blijf vooral voor me duimen hoor Sweety, want hopen doe ik ondertussen écht wel! Ik zou het zooooooooo geweldig vinden!!!!! En misschien helpt jouw duimen een duimpje mee!)

Liefs Tess

Terug
Bovenaan