Voor Vlinder Tan

Ik ben een juli 2007 mama, maar lees geregeld bij andere mee. Ik kom ook uit Etten-leur. Nu ben ik wel heeeeeel nieuwsgierig of ik je ken!?!

XX Saskia
mv Rik 04-07-07

hoi hoi,

Ik ben in januari bevallen van een hele mooie gezonde dochter en mag nu dus weer mee doen in het juli 2008 forum.
wie weet kennen we elkaar wel maar om eerlijk te zijn zegt de naam saskia me niet zo heel veel.
mag ik dan ook zo onbeleefd zijn om naar je leeftijd te vragen hahaha.

liefs tanja

quote: vlinder tan reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-12-2007 12:23:28'));

hoi hoi,

Ik ben in januari bevallen van een hele mooie gezonde dochter en mag nu dus weer mee doen in het juli 2008 forum.
wie weet kennen we elkaar wel maar om eerlijk te zijn zegt de naam saskia me niet zo heel veel.
mag ik dan ook zo onbeleefd zijn om naar je leeftijd te vragen hahaha.

liefs tanja

Hey Tanja,

Beter laat dan nooit, ik ben 27 jaar. Mijn vriend is 33 jaar.
Dus je bent er op tij mee voor een 2e kindje!! Wat leuk!
Wie heeft jou bevalling gedaan in januari? Bij mij was dat Nelleke (de vervangster van Joke).

Nou meid, alvast een mooi zwangerschap gewenst!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

hoi hoi,

ja ik hoor het vaker 2 kindjes snel achter elkaar en dan ook nog eens pas 22 haha. ik ben getrouwd met jurgen bijna 28. bij mijn bevalling  was kristel maar dat heb ik als niet prettig ervaren dus deze keer wordt dat hoe dan ook iemand anders.
hoe gaat het met je kindje? en is de bevalling goed gegaan?
heb vandaag een echo gehad en alles was goed dus kan nu lekker gaan genieten.

groetjes tanja

quote: vlinder tan reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-12-2007 21:48:20'));

hoi hoi,

ja ik hoor het vaker 2 kindjes snel achter elkaar en dan ook nog eens pas 22 haha. ik ben getrouwd met jurgen bijna 28. bij mijn bevalling  was kristel maar dat heb ik als niet prettig ervaren dus deze keer wordt dat hoe dan ook iemand anders.
hoe gaat het met je kindje? en is de bevalling goed gegaan?
heb vandaag een echo gehad en alles was goed dus kan nu lekker gaan genieten.

groetjes tanja

Hey Tanja!

Nee jullie namen zeggen me ook niets voorzalsnog. Welke wijk wonen jullie? Wij wonen in de Grauwe Polder.
Kristel die heeft bij mij de nacontrole gedaan. Ik had een beetje schrik van haar eigenlijk! Kan je neit echt hoogte van krijgen bij haar. Nelleke was dus SUPER!!! Het is mijn eerste bevalling geweest, maar goed je voelt zelf aan of het prettig is of niet en bij haar was het echt heel fijn en geruststellend!!
Met Rik gaat het heeeeeel goed! Hij is 4 jan een half jaar alweer! time flys.........
De bevalling was heel lang, rug en beenweeen (geen pretje). ben thuis begonnen, maar na 12 uur toch maar naar het ziekenhuis, weer na 12 uur is Rik pas gekomen met de vacuum. Hij lag achteraf gezien verkeerd. Hij was een sterrekijkertje, maar goed hij was er en we zijn de gelukkigste ouders op aarde!!!!!!! En hoe was jou ervaring met de bevalling en hoe gaat het met jou dochtertje! Bijna haar verjaardag vieren denk ik he! Leuk voor het eerst lekker in de taart dabberen!!

XX Saskia

quote: vlinder tan reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-12-2007 13:40:04'));

hoi hoi,

toevallig wij wonen ook in de wijk de grauwe polder!!! jij bent toch niet degene die bij ons door de babyfone roept he hahaha....

ik heb een vrij snelle bevalling gehad binnen 8 uur is amber thuis geboren. maar vanf de 7 cm was het wel een ramp en hoe de vk toen reageerde dat was echt niet leuk ik voelde me heel ongemakkelijk tijdens de bevalling. ik vind ingrid een hele lieve vrouw zij heeft bij mij de nacontrole gedaan. toevallig heb ik de volgende afspraak bij nelleke. 28 januari.

jaja onze kleine grote meid wordt 26 januari alweer 1 jaar pfffff wat gaat die tijd toch snel.
en jou ventje alweer een halfjaar.. het aankomende jaar wordt ook prachtig dan gaat ie kruipen zitten staan en veel meer brabbelen heerlijk!!!!

heb je ook zo genoten van de eerste kerst met z'n drietjes? wij vonden het echt heerlijk!!!

liefs tanja

Hoi Tanja,

Wilde je nog een fijne zwangerschap wensen!!   Vind het jammer niks meer van je te horen, maar daar zul je je redenen wel voor hebben! veel succes in ieder geval en een gezonde beeb in 2008!

groeten,

sweety

Terug
Bovenaan