Voor Vlinder Tan

quote: vlinder tan reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-12-2007 13:44:24'));

quote: vlinder tan reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-12-2007 13:40:04'));

hoi hoi,

toevallig wij wonen ook in de wijk de grauwe polder!!! jij bent toch niet degene die bij ons door de babyfone roept he hahaha....

ik heb een vrij snelle bevalling gehad binnen 8 uur is amber thuis geboren. maar vanf de 7 cm was het wel een ramp en hoe de vk toen reageerde dat was echt niet leuk ik voelde me heel ongemakkelijk tijdens de bevalling. ik vind ingrid een hele lieve vrouw zij heeft bij mij de nacontrole gedaan. toevallig heb ik de volgende afspraak bij nelleke. 28 januari.

jaja onze kleine grote meid wordt 26 januari alweer 1 jaar pfffff wat gaat die tijd toch snel.
en jou ventje alweer een halfjaar.. het aankomende jaar wordt ook prachtig dan gaat ie kruipen zitten staan en veel meer brabbelen heerlijk!!!!

heb je ook zo genoten van de eerste kerst met z'n drietjes? wij vonden het echt heerlijk!!!

liefs tanja

HMmmmmmmm dus ook in de Grauwe Polder!! Grappig!! Wie weet idd. Ik heb   trouwens nog ooit iemand door mijn babyfoon gehoord, dus daar kan ik je geen schud van geven . Wie weet komen we elkaar wel stikvaak tegen hahahahaha. Nu ben k toch echt wel heeeeeeeel nieuwsgierig geworden hoor hahahaha
Welke straat woon je of wil je dat niet zeggen hier. We kunnen ook gewoon even via de mail verder kletsen als je wilt. Mijn mailadres is sasje_23@hotmail.com!!

Mijn bevalling duurde nu zon 24 uur! En eindigde in het ziekenhus, waar ik naar achteraf blijkt een sterrekijker eruit heb geperst zonder pijnbestrijding (blijkt volgens de VK bijna niet te doen te zijn, heb dan ook bijna 2 uur geperst)!!

We zijn op vakantie geweest met de kerst! Dat is ons superbevallen, dus ik denk dat we dat aankomend jaar weer doen!!

Nou ik zie eventueel je mail wel weer!!

XX saskia

Terug
Bovenaan