voor-weeen? of is dit nou echt...

hoi hoi
nou meiden troost je hoor,dit is mijn zesde en ik ben zelfs nog onzeker over de voorween.
elke keer last van harde buiken en dat trekt dan door naar de onderbuik en de rug,er zit echt regelmaat in.
dan ga ik s,avonds naar bed en de volgende morgen weer niks aan de hand.
dus of het nou je eerste of de zesde is onzeker ben je toch.
en dat je jou laat controleren in het ziekenhuis vindt ik alleen maar goed,beter een keer teveel   toch.
maar het is wel logisch hoor dat de kleine minder beweegt,heeft steeds minder ruimte.
nou meiden hoop dat jullie snel bevallen.
liefs sil(36,3 weken zwanger)

hoi hoi,

irritant, zenuwslopend en gruwelijk, dat is de reactie die ik wil geven. ik maak ongeveer hetzelfde door als jij.
ik heb ook steeds weeen (2e kindje dus weet wel wat het is en hoef niet te twijfelen, of toch???) en zodra ik denk dat het nu wel door gaat zetten, houdt het allemaal weer op. bij mij is mijn bloeddruk ook veel te hoog en dan gelukkig weer acceptable lager, en of ik hoofdpijn heb, ja gigantisch, maar dat is toch normaal. en misselijk, ja dat ook, maar ja, ik heb zo;n enorme buk vol, dus... ook niet raar. ja, maar heb je dan zwangerschapsvergiftiging of......     en waarom je nog niet bent bevallen........

echt om allemaal zenuwachtig van te worden. ik ben ondertussen ook al 42wkn, maar halen doen ze de kleine nog niet, want hij is niet zo heel groot (groter als de 1e maar goed die was ook maar 2500gram) en hij zal er nog wel niet klaar voor zijn.
elke dag wel naar het ziekenhuis (elke dag een half uur enkel rijden: fijn!!!) en dan  is  het enige wat je te horen krijgt een hoop angstzaaiende dingen. ik  ben helemaal niet zenuwachtig of angstig aangelegt, maar nu.... ik wordt er niet goed van.  

Je kunt gewoon niet meer op je eigen gevoel vertrouwen!! ik vindt het verschrikkelijk.

Ik weet dat ik je niet heb kunnen helpen om je over je zorgen heen te trekken en hoop echt dat je kindje vlug gezond wordt geboren zodat alle onzekerheden weg zijn! want dit is geen doen.

veel succes meid!!!!!

jawel! geen voorweeen dus!
hahaha... en 13 is nu mijn eigen geluksgetal want gisteren 13-10-2007 om 10.39 is onze kleine meid: Caelyn geboren!!! en we zijn zoooo gelukkig...
verhaal en fotos volgen zsm...
groetjes,
KC
PS: ik hoop dat het bij jullie ook is doorgezet!

Terug
Bovenaan