Voor wie bezig is met iui

Hoi!
ik heb vorige maand eerste iui gehad. Helaas maar 1 ei gegroeid en na opwekking was zaad van vriend niet top. Ongesteld geworden ook. 

prikken opgevoerd naar 87,5 en vandaag twee eitjes van 14 en 1 van 12 gezien. Hopelijk blijft het bij die twee! Woensdag weer terug. 

als zaad deze ronde weer niet goed is na opwekking dan gaan we waarschijnlijk over naar ivf. 

Spannend zeg! Ik heb vandaag mijn 2e IUI gehad. Deze keer voelde ik het wel en ook heb ik erna nog een par uur wat krampjes gehad. Waarschijnlijk omdat ze de baarmoederwand raakten met het katheter. Had ook een druppel bloedverlies. Nu weer afwachten!

Hi,
Na 2 jaar zijn wij helaas nog niet zwanger. 
We zijn vandaag in het ziekenhuis geweest voor de samenlevingstest, hieruit bleek dat de zaadcellen van mijn man goed bewogen, en dat we kunnen beginnen met IUI met hormomen.
De 1e IUI behandeling zal plaats vinden eind volgende maand.
Uiteraard ben ik benieuwd naar de bevindingen van diegene die onder behandeling staan.
Ik ben namelijk best gespannen onder dit alles... en ik hoop dat ik iets meer rust krijg na mijn behandeling. 

Ook wij mogen gaan starten met iui de volgende ronde. In de natuurlijke cyclus met voor de eisprong een ovitrille spuit. We gaan starten omdat het zaad bij mijn vriend niet goed is en de kansen klein zijn dat het op natuurlijke wijze lukt.

Ben benieuwd naar andere ervaringen en gedachtes.
Zijn er ook mensen die naast iui dingen proberen om de kans te verhogen? Bepaalde diëten, acupunctuur of iets? Ben daar wel nieuwsgierig naar. 

Gister ben ik ongesteld geworden en mag morgen de eerste prik zetten met Gonal-F. Op dag 8 krijg ik weer een echo, omdat mijn cyclus niet super stabiel is (valt wel binnen de richtlijnen). Ze zag dat er 1 eitje al groter was dan de rest dus dat komt vast goed. Wij gaan voor 1 goed eitje, mijn man wil echt geen tweeling.
Ik heb vorig jaar een half jaar acupunctuur geprobeerd, heeft niets geholpen. Aankomende woensdag ga ik naar een osteopaat, moest voor de eisprong dus ben benieuwd.
Inmiddels ben ik 4,5 kilo afgevallen en wil er nog meer af voor een gezond BMI. Al kijk ik wel eens om mij heen vrouwen die enorme obesitas hebben waar het wel lukt...

Hi allemaal,
Wat dapper en bikkel van jullie allemaal dat jullie met IUI gaan beginnen of al begonnen zijn! Ik heb er zelf 5 gehad nu, alle 5 met clomid. Dat spul maakt mij echt super hormonaal! Wij waren na 4 IUI 's even gestopt om mentaal weer helemaal aan te sterken na een miskraam.  Mijn nod is maandag maar heb stiekem al getest en er staat een streep! Geef dus niet op, mijn tip is dat je mentaal goed moet voelen.  Je hoeft de iui's ook niet achter elkaar te doen, neem pauze als je dat nodig hebt. 
Liefs visje

Oh visje wat super! Gefeliciteerd zeg, hoop voor jullie dat alles goed gaat.
Rm: ik heb aan mijn oateopaat ook gevraagd of hij iets kon daarin. Helaas voelde hij weinig hieraan. De laatste keer dat ik daar ben ik geweest is wel met mogelijk heel veel toeval een positieve test geweest. Helaas voor korte duur, na 2 dagen was de test weer negatief en kwam mijn ms toch.
Hier donderdag de eerste echo, ben benieuwd hoe het er voorstaat met mijn ei. Had afgelopen vrijdag veel last van mijn ongesteldheid en emoties. Waarschijnlijk t besef dat we nu toch echt gaan beginnen aan een traject. Terwijl ik daarvoor best nuchter er in stond. 

Hi allemaal,
Weet niet of dit forum nog actief is maar deel graag mijn ervaringen.
Heb vandaag mn tweede IUI gehad. Nu nog wat krampen en bloedverlies (het was pijnlijk) maar het wachten is weer begonnen.
Duimen maar weer! Veel succes.

Terug
Bovenaan