Voor wie de kerstboom al hebben staan....

Hoi Karin,

Ja, Sven blijft er keurig vanaf! We hebben tegen hem gezegd dat de naaldjes 'au' doen en dus komt ie er niet aan. Hij wijst dan naar de boom en roept ' au!'.

Groetjes,
Maike

Ik heb de boom strategisch neergezet: hij staat op een tafeltje naast de bank en stoel, hij staat dan in een hoek waar ze in principe niet echt bij kan, ze kan er wel bij, door onder de salontafel te kruipen en dan achter de stoelen langs, dat deed ze van de week dus 1x en toen is er gelijk 1 bal gesneuveld, ik heb dr toen opgepakt en gezegd: foei en in de box gezet (alhoewel je haar daar niet echt mee straft!), daarna gelukkig niet meer gebeurt.

Groetjes van Sonja, p.s staat bij jullie de boom nog niet?

Hoi Karin,

Wij hebben hem zelf nog niet staan maar we gaan zondag naar vrienden van ons en die hebben dus altijd het ultieme kersthuis. Met boom en huisjes en allemaal zingende kerstmannen en dat soort dingen op de grond. We blijven daar de hele dag dus hoop echt dat Marissa er af blijft. Kunnen we mooi kijken of we hem dan thuis ook al gaan zetten

groetjes Linda

hoi
tot nu toe kan anouk er aardig afblijven.
ze loopt er langs raakt ff een bal aan,zegt mooi en loopt weer weg.

hopen dat het zo blijft

gr petra

Ook hier staat de boom in volle glorie. Mike (4jr) heeft trots als een pauw geholpen de boom op te tuigen. Ja dat hebben we natuurlijk vastgelegd

En dan Brian (16.5mnd) blijft er na een aantal waarschuwingen keurig vanaf, maar denkt dat de lichtjes wel ff uit te blazen zijn, echt meiden we lachen ons rot

lieve groetjes vanuit Ridderkerk
Achnita mv Mike en Brian

Ik vind het erg gezellig met de boom. Als ik 's ochtends met haar beneden komt is ze iedere keer weer enthousiast om de boom te zien en roept "ooooooo, mooi! Papa gedaan..." (die heeft de boom grotendeels opgetuigd)
Een keer zat ze aan de lichtjes en ik heb gezegd dat dat niet mag.
Het gaat hier tot nu toe dus erg goed.

Groetjes Babybelle

hier blijft lorena ook van de kerstboom af.
ze heeft 1x aan een kerstbal gezeten maar toen we zeiden dat het niet mocht,
is ze er niet meer aangekomen.

had wel verwacht dat het erger zou zijn,
maar valt me 100% mee.

liefs wendy

Terug
Bovenaan