Voor wie de kerstboom al hebben staan....

Hoi,

hier sinds gisteravond een kerstboom in de kamer! en Alice heeft vanmorgen even een kerstbal een kusje gegeven!

En verder nog niet echt er weer aan gezeten. ALice heeft wel haar eigen "boompje" waar ze zoveel aan mag zitten als ze wil!

Groetjes

Ik heb hem net opgetuigd. Ben zo benieuwd naar de gezichtjes morgenvroeg! Patrick is er altijd goed vanaf gebleven, maar Ilona ...... oei oei oei! Gelukkig hangen er plastikke ballen in. Ik denk alleen dat ik de boom nog ffe verplaats!

x miranda

Hai hai!!
Hier staat hij sinds dinsdag en er is alleen woensdag 1 bal
gesneuveld maar sindsdien blijft ze er wel vanaf valt me niks
van tegen haha.
groetjes samiera en luna

Hoi,

Bij ons staat de kerstboom er sinds zondag en er zijn nog geen ballen kapot gegaan.
Tara zit er graag aan. Ze loopt vaak al wijzend naar de kerstboom en al 'boom boom' roepend naar de ballen toe en duwt er dan tegen aan. Soms vallen ze eruit, maar dat zijn dan de plastic kerstballen die ik expres onderaan heb gehangen.
Ik heb er ook snoepzuurstokjes in en die brengt ze vaak naar mij, haha.

Groetjes,
Shivana

Eline vind de boom TOTAAL niet interessant. Dus ze komt er ook niet aan.

Haar favoriet is de prullenbak. Ik heb zon touchbin. Je drukt dan op de deksel en dan gaat hij open. Dat heeft ze door gekregen en ze ziet ons natuurlijk weleens afval erin gooien. Maar Eline gooit er bakjes in, speelgoed, de halve fruitschaal, hahahahahaaa.

Maar de boom, neuh!

hahahaha JAAAAAA!!!!!
bram blijft tot nu toe van de boom af,had ik niet verwacht dus had de boom al kindproof gemaakt met kunst kerstballen en vlinders en bloemen iig er zit niets in dat stuk kan gaan maar gelukkig blijft hij eraf

liefs ilona

De boom staat en....... Joyce kijkt er niet naar om.
Heel prettig moet ik zeggen.

Maar we waren eergisteren bij oma en daar hangen dus alleen maar breekbare ballen in de boom (bij ons zijn de onderste onbreekbaar ivm kids en hond) en meppen naar de ballen.Maar na een waarschuwing bleef ze er wel af.

Groetjes Jessica

Whaaah, die van mij wil er het liefst de hele dag aanzitten...Nou heb ik gelukkig wel nepballen maar Mike is verzot op de lampjes in de boom. Gister had hij een lampje in z'n mond!!!!DOODENG!!!!!!!!!Hij gaat er nl. op bijten en ik moet er niet aan denken dat hij dat gebroken glas in z'n mond heeft dus ik heb hem gelijk goed gewaarschuwd dat dat echt niet mag .Nu , na een dag waarschuwingen doet ie dat gelukkig niet meer( anders had ik de lampjes echt eruit gehaald hoor, dan maar geen lampjes in de boom).....
Gr. syl en Mikey 16 1/2 mnd.

Terug
Bovenaan