voor wie me nog kent: Haily is ZWANGER!!!!!

Hallo Sas, Esk, Ciz en alle anderen van 8 maanden en langer.

Het is dan eindelijk gelukt.
ZWANGER!!!
Na de 1e ICSI.
Helaas ben ik de dag na de positieve test meteen in het ziekenhuis terecht gekomen met overstimulatie en een gedraaide eierstok. Dat laatste heeft zich spontaan hersteld en een operatie was niet nodig.
Nu kunnen we dan echt gaan genieten. 5 wk zwanger. Ik kan het nog niet geloven!!!!

Hoe gaat het met jullie allemaal??
Liefs, Haily

Hoi,

We kennen elkaar niet,maar wil je wel feliciteren.
Super. Pos. verhalen zijn hier altijd welkom.
Wordt ik ook weer wat positiever en krijg ik weer wat hoop.
Geniet ervan.

x suusje

Haily, van harte gefeliciteerd!! Wat ontzettend leuk voor jullie dat het ein-de-lijk gelukt is. Ik wil je een goede zwangerschap toewensen met een pracht van een baby op het eind.
Geniet ervan, je hebt het verdiend!

Liefs, Esk

Oh en je vroeg nog hoe het ging ;-)

Ik ben nog gewoon aan het voortmodderen met IUI. Nummertje 5 alweer en geen vertrouwen in de uitkomst. Ben manlief aan het bewerken om toch voor IVF te gaan... hij wil nog niet, wil eerst de IUI afmaken. Verder gaat het wel ok. De bekende ups en downs.

Groetjes, Esk

Ha die Haily,

Toevallig dat ik nu op deze site kijk.....ik had natuurlijk weer niet meegekregen dat de site was verhuisd.
Maar wat een geweldig nieuws!!!!!!!
Wat ben ik blij voor je.
Van harte gefeliciteerd. Wat zal dat wennen zijn, die gedachten. Je moet zeker echt een knop om zetten.

Wij zijn nu bezig met onze 2e icsi!
Ooooooh zo spannend.
We hebben gisteren de terugplaatsing gehad.
Mag ik vragen hoe het bij jou allemaal is verlopen. Heb je iets gevoeld in die wachtdagen, heb je gewoon alles gedaan. Door al dat gedoe wordt ik zo onzeker.
En die overstimulatie enzo, wat voelde je precies.

Ik hoor het wel weer.

Ga in ieder geval nu lekker genieten.............en eindelijk babyspullen kopen.

Doei doei

Cis xx

Wat lief, al die berichten!!!

Suusje, heel erg bedankt voor je reactie en ik duim mee voor jou!

Esk al weer met IUI 5, pfff.... Om moedeloos van te worden zeg. Maar het geeft natuurlijk wel een grotere kans dan ' natuurlijk' proberen. Ik vond de ICSI vies tegen vallen qua bijwerkingen. Maar zou het zo weer doen!. Dus ik snap helemaal dat je na al die rondes 'natuurlijk' en via IUI, nu eindelijk een stapje verder wilt! Heel veel succes met deze ronde en hopelijk gaat dit hem worden!!!

CIS al met de 2e ICSI bezig. He bah, zeg. heb je een rustpauze tussendoor genomen?
Nu dus net de terugplaatsing! Spannend!
Ik moet zeggen dat ik die wachtweken gek genoeg niet zo erg vond. ik dacht bij mezelf " we zijn nu in ieder geval 2 weken zwanger, laten we er van genieten". Dat heeft echt geholpen. Ik heb vanaf het begin van de eerste puregonspuit he-vi-ge obstipatie gehad. Ik heb naast alle dieetmaatregelen lactulose genomen en uiteindelijk clysma's Was verschrikkelijk! Ik dacht dan ook dat m'n buik zo opgezet was daardoor. Een continu gespannen gevoel. Het voelde aan zoals wanneer ik als kind in een zwembad had gezwommen en veel te veel chloorwater binnen had gekregen. Ken je dat gevoel? Afgelopen donderdag bleek de test dan echt positief. (hoewel 7 dg na de terugplaatsing ik al een licht lijntje dacht te zien!). Ik moest vaak plassen door de dikke buik. Zo ook die donderdagnacht. Daarna plots hevige buikpijn li onderin. Was echt bang voor buitenbaarmoederlijk. Midden in de nacht de gyn gebeld en uiteindelijk in de ochtend naar de SEH. Daar bleek dat de eierstokken veel te groot waren ( 1 "follikel" van 5 cm zelfs) en de eierstok gedraaid. Ik moest nuchter blijven voor een evt OK en kreeg een infuus en morfine. Gelukkig is de eierstok vanzelf weer teruggedraaid en mocht ik de dag erop naar huis.

Die gespannen 'chloorwaterbuik" was dus inderdaad vocht van de overstimulatie! verder heb ik vanaf 1 dag na de terugplaatsing een kriebelend en jeukend gevoel in m'n onderbuik gehad. Het leek me te vroeg voor innesteling... Borsten opgezet met veel aders (maar eigenlijk net als anders). geen duidelijke misselijkheid. Baarmoeder voelde inwendig zachter aan en kwam meer naar beneden.
Verschrikkelijk moe, wat ik toeschreef aan de utrogeston, maar het nam toe. Ontzettende zin in groentensoep en , daar komt ie, AUGURKEN!! Dat was wel zo'n beetje wat ik gemerkt heb.

We wachten de echo van volgende week vrijdag nog af voordat we echt feest gaan vieren.
Iedereen HEEL VEEL SUCCES en ik duim (en lees) mee!!!
**********************************************************************************************************************

Liefs, Haily

hailey wat gewedig,je naam komt me bekend voor!
SUPER GEFELICITEERD!!!
nu lekker genieten er van!

groetjes mier (mier1980 voorheen)
(25 weken +3 dagen zwanger)

hoi Haily!
Gefeliciteerd hoor!! Je hebt het echt verdiend!
Geniet ervan. Het gaat echt heel snel die maanden!
Ik ben 15-7-09 alweer uitgerekend.(ook de 1e icsi) Wel spannend allemaal.

groetjes inge

Terug
Bovenaan