voor wie me nog kent: Haily is ZWANGER!!!!!

he... van harte gefeliciteerd..

ik heb net bloed laten prikken en morgen h oor ik of ik zwanger ben.. spannend dus.. zou wel fijn zijn want mag nog maar 2 keer clomid en dan moet ik aan de ivf maar ben te dik zeggen ze daarvoor...

spannen dus.. kus

Haily:

Bedankt voor je reactie!
Je ziet wel dat het weer bij iedereen anders is.
Ik weet niet wat ik moet voelen.
Het ene moment opgezette gevoelige borsten, dan weer niet.
Heb nu toch ook wel weer regelmatig lichte menstruatie achtige buikpijn, waar ik ook niet echt heel erg blij van word.
En wat jij beschreef van die baarmoedermond, dat heb ik dan wel weer. Dat was de vorige keer weer niet.
Nog een volle week en dan weten we iets meer.
Ik hoop me snel bij je aan te sluiten.
Ik ben het zo zat allemaal, vind deze ronde ook veel zwaarder dan de vorige. Die was trouwens 5 maanden geleden. Ja een rustpauze doet een mens goed, dacht ik , hihi.
Nou zet 'm op, lekker dik worden!

Inge:

Wat leuk om weer eens iets van jou te lezen.
Misschien ben je inmiddels wel bevallen, zou zo maar kunnen.
Hopelijk valt het mee.
Laat je weten wat het is geworden?
Succes!

Esk:

Misschien kan ik het beter op je eigen site zetten, maar bij deze heeeeeeeeeel veeeeeeeeeel sterkte met alles. Je krijgt ook de ene klap na de andere. De ene keuze na de andere.
Wat is het toch ooit allemaal K**.
Ik hoop dat het allemaal goed uit pakt.

Lieve groetjes Cis

hoi cis en de rest die mij nog kent

ik schreef niet veel reacties, maar las echt regelmatig mee. Ik gun het jullie zo.
Ik ben ondertussen bevallen van een meisje Nikki. 21 juli.
bevalling zelf ging vrij snel. Ik ben in Belgie bevallen en heb dus mogen kiezen voor een ruggeprik. Zondag kreeg ik krampen. S avonds werden ze veel heviger en ben naar het ziekenhuis gegaan om 3:00 u. 5:00u waren we weer thuis. Het zette niet door. Maandag heel de dag krampen. Dinsdag was het ineens niet meer te houden. Ik ging naar het ziekenhuis om 13:00 en om 17:55 is ze geboren. Dus wel ineens heel snel.
ik kan nu wel blijven vertellen...
Maar ik blijf jullie zeker weten volgen en nogmaals.. ik gun het jullie heel erg.

groetjes inge

Inge, ik ken je nog wel en ik wil je van harte feliciteren met je dochter. Geniet ervan! Wat fijn dat de lange weg naar een kindje nu eindelijk ten einde is voor jullie. Geniet van elkaar!

Even voor de rest: het is nu definitief, ik ga deze maand beginnen aan mijn eerste IVF.

Groetjes, Esk

Ha die Inge,

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter Nikki. Wat een leuke naam!!
Ga er lekker van genieten hè.
Fijn dat je nog aan ons denkt!
Wie weet tot mails??

Esk, de volgende stap!
Spannend man!
Zet 'm op!

Hier nog geen nieuws!
Of ja eigenlijk wel. Ik heb sinds zaterdagavond bruine afscheiding. En dat zegt voor mij genoeg. Weer MIS!!!!

Gr. Cis

He Esk.

Helaas was het dus toch weer mis, wat ik dus al dacht.
Je weet dan even weer echt niet wat te doen.
Alles giert door je koppie. Hoe gaat de toekomst???

Nou ja dinsdag weer naar geertgen.

x cis

Terug
Bovenaan