Voor wie na 2 jaar nog niet zwanger is

<p>Hallo allemaal,</p><p> </p><p>Wij zijn nu 2 jaar bezig en nog steeds geen zwangerschap. Lopen nu een half jaar bij het ziekenhuis. Je gaat elke maand denken dat het nooit gaat gebeuren.</p><p>Nog meer die al zo lang moeten wachten? </p>

Helaas weet ik hoe je je voelt. Hebben ze al iets ontdekt in het ziekenhuis? Ik hoop dat je snel een positieve test in handen mag hebben. Wordt dit je 1ste zwangerschap? Bij mijn dochter van 4 heeft het 32 maanden geduurd wel na een miskraam. Nooit naar het ziekenhuis geweest voor verder onderzoek. Oorzaak miskraam onbekend. Bij mijn zoontje van 2 heeft het maar 4 maanden geduurd maar ging bij 14 weken weer bijna mis. Oorzaak onbekend. Nu alweer 14 maanden bezig voor nummer 3.

Wij zijn ook inmiddels ruim 2 jaar bezig. Vanaf augustus in het ziekenhuis verschillende onderzoeken gehad, maar bij ons beide niet iets kunnen vinden. Vorige week hebben we onze 1e iui gehad. 
Zijn er al vervolgstappen bij jullie gepland?

Ik wil jullie een beetje hoop geven. Wij waren ook 2 jaar bezig. Bij beide niets aan de hand behalve mijn leeftijd. (Toen bijna 41). Maar ik had redelijk wat eitjes en alles zag er heel gezond uit. Ik zou in september starten met IVF maar werd spontaan zwanger in juli. Nu een meisje van 10 maanden naast me in haar bedje. Ik werd ook elke maand wanhopiger en verdrietig als ik weer ongesteld werd. Maar het kan dus wel! Hou hoop!

Wij zijn met onze vorige zwangerschap 2 jaar bezig geweest mijn vriend had zich wel al getest was niet mis mee ik zou toen in december gaan maar november bleek ik ineens zwanger we waren toen ook met een huis bezig en minder bezig met zwanger worden denk nog altijd dat dat er iets mee te maken heeft gehad nu is mijn dochter ander half jaar

Wij zijn met onze vorige zwangerschap 2 jaar bezig geweest mijn vriend had zich wel al getest was niet mis mee ik zou toen in december gaan maar november bleek ik ineens zwanger we waren toen ook met een huis bezig en minder bezig met zwanger worden denk nog altijd dat dat er iets mee te maken heeft gehad nu is mijn dochter ander half jaar

@Annemtm, mag ik vragen hoe oud jullie zijn? 

wij zijn ook 2 jaar bezig, in augustus ook onderzoeken gehad, maar omdat we nog jong zijn en 'alle tijd van de wereld hebben' mogen we het nog een jaar - nu nog 7 maanden - proberen... 

Terug
Bovenaan