Voor wie na 2 jaar nog niet zwanger is

Hoi
We zijn begonnen met zwanger raken in juni 2017.Zijn in augustus 2018 doorverwezen naar een gynaecoloog.we zijn begonnen met 9 maanden clomid 50mg.daarna gonal f en dan zelf proberen. En nou zitten we met iui en gonal f.Hebben al 5 iui's achter de rug. En deze maand de laatste maand voor iui. We gaan na deze 6de maand het ivf traject in.  Maar we hebben nog hoop en we houden hoop. Het zaad van mijn man is helemaal goed. Niks mis mee. En bij mij is ook alles goed. Alleen snappen we niet waarom het niet lukt.    Hou de hoop er in meiden ooit gaat het lukken    

Ik hoop dat jullie allemaal snel een positieve test in handen mogen hebben. Wanneer is jullie NOD die van mij is morgen. Ik ben 34 bij mijn dochter nooit voor onderzoeken naar het ziekenhuis geweest maar heb nu toch maar een verwijzing gevraagd 20 februari krijg ik een inwendige echo maar ik hoop stiekem voor die tijd een positieve test in handen te hebben. 

Bedankt voor jullie reacties. Sorry dat ik even niet reageerde. Ik zat even in de donkere periode na ongesteld worden. 

Bij ons is ontdekt dat ik geen of late eisprong heb en dat mijn progesteron niet hoog genoeg blijft na de eisprong. Ik moet dus elke maand 2x Pregnyl spuiten. 1x om de eisprong op gang te brengen en week later om die waardes hoog te houden voor een eventuele innesteling. We hebben deze manier nu 3x geprobeerd. Komende wordt de 4e keer.
Zaad van mijn vriend was goed en ik heb dus wel een eigen ei groei. 

Ik denk dat ze ons dit nog 3x laten proberen. Vrijdag weer 1e keer naar ziekenhuis van deze cyclus. Ik ga gemiddeld 3x voordat we een GO krijgen om Pregnyl te spuiten (mijn eitje is dan 18mm). 

Hier zijn we nu vanaf juni 2017 bezig. Wel al snel zwanger. Helaas miskraam. Daarna 2x een bbz en een miskraam. Nu moeten  we 25 feb voor onderzoeken naar het ziekenhuis. 
Mijn man is 40 en ik word in maart 39.

Hier zijn we nu vanaf juni 2017 bezig. Wel al snel zwanger. Helaas miskraam. Daarna 2x een bbz en een miskraam. Nu moeten  we 25 feb voor onderzoeken naar het ziekenhuis. 
Mijn man is 40 en ik word in maart 39.

Terug
Bovenaan