voor wie wil kletsen

hoi hoi

ik ben op facebook te vinden onder de naam
sweetwicca blackdeath

of variant daarvan hihihi, hyves is nu prive, enkel voor goede vrienden omdat ike en online dagboek bijhoud (uitprinten en aan kindjes geven, kunnen ze nalezen hoe de zwangerschap ging en 1e jaar van hun leven)

ook via moedersmaartmama op facebook

Hoe gaat het met iedereen?
wie leest hier nog af en toe?
Wie is er al bevallen en hoe gaat het?

groetjes sabine
 
hoi sabine

volgens mij heb ik jou ook op facebook zag ik.
hierzo gaat het me de lichamelijke klachten na 1ste zwangerschap stees beter maar heb nog wel last van dat ik niet een goede balans tussen werk, kind, huishouden, man, mezelf kan vinden

gr
 
oja dat vind ik ook zo lastig, balans

helemaal omdat ik onregelmatig werk en we naast de gastouder geen noodopvang hadden

maar zie dat nu wel beter zitten hoor, we hebben nu een flexibelere gastouder en als goed is ook een betere.
daarnaast buuf en vriendin die evt bij nood beschikbaar zijn. en ik ga op een andere locatie werken waar het minder hectisch is en niet elke week belletjes of je extra kan en waarchijnlijk minder werken

scheelt voor mij ook heel erg dat de zorgen om mara nu op een normaal level zit, toen was ze ene huilbaby en reflux en een heel jaar niet doorslapen. Jonna slaapt vaak al door en geen krampen of gehuil dus ik ehb meer rust.
wat dat betreft kom ik nu pas weer tot mijzelf sinds mara's geboorte
gek he dat dat zo lang kan duren?

ik moet wel oppassen wat ik allemaal wil doen hoor, wil graag teveel hooi op mijn vork nemen en dat is niet leuk. manlief dacht gelijks al dat hij niet meer hoefde te helpen in huis nu ik niet meer zwanger was, helaas voor hem, ik ga niet weer alles alleen doen.

wat is je fb naam? zitten nl ook heel wat van mamaclub maart 2012 tussen en ik houd echt niet iedereen uit elkaar, bne al blij dat ik eindelijk wat minder vergeetachtig wordt
 
Terug
Bovenaan