A
Anoniem
Guest
zijn net terug uit het ziekenhuis, gesprek met de dr gehad over de cyclus en alles.
veel vragen gehad.
ook nog een vragenlijst meegekregen om in te vullen.
ik heb bloed moeten prikken voor onderzoek naar de hormoonhuishouding, over 3 weken moet ik weer bloedprikken.
maandag een afspraak voor het inleveren van het potje sperma.
en dan moeten we 9 nov weer terugkomen om alle uitslagen te bekijken/bespreken.
het viel mij enigzins mee, was bang voor het bloedprikken(had ik nog nooit gehad) maar dat viel 100% mee. geen inwendig onderzoek gehad maar dat komt waarschijnlijk volgende keer.
nou, heel verhaal. de meesten van jullie kennen het hele verhaal waarschijnlijk wel, hebben het allemaal al eens meegemaakt maar ik ben toch blij dat ik het hier kwijt kan.
bedankt,
groetjes sandra
veel vragen gehad.
ook nog een vragenlijst meegekregen om in te vullen.
ik heb bloed moeten prikken voor onderzoek naar de hormoonhuishouding, over 3 weken moet ik weer bloedprikken.
maandag een afspraak voor het inleveren van het potje sperma.
en dan moeten we 9 nov weer terugkomen om alle uitslagen te bekijken/bespreken.
het viel mij enigzins mee, was bang voor het bloedprikken(had ik nog nooit gehad) maar dat viel 100% mee. geen inwendig onderzoek gehad maar dat komt waarschijnlijk volgende keer.
nou, heel verhaal. de meesten van jullie kennen het hele verhaal waarschijnlijk wel, hebben het allemaal al eens meegemaakt maar ik ben toch blij dat ik het hier kwijt kan.
bedankt,
groetjes sandra