voor Yoëll zv pauline

Yes!! De aandelen zijn gestegen! (ik heb ze gauw nog ff gekocht gisteravond).
Nee , grappie.
Heeeel veel sterkte met dat kleine lieverdje. Ik vind dat ie al best wat op heeft hoor! Gaat volgens mij hardstikke goed!
Dikke knuffel voor jullie drietjes!
NElleke

Wat een ellende voor zo'n klein kereltje!

Geef hem maar een mega dikke knuffel van ons hoor!

Groetjes, Marieke en Lyanne

Goed gedaan hoor moeders. pfff, lijkt mij ook heel spannend hoor om je kindje zo te zien. Veel sterkte en ik hoop dat ie snel weer opknapt!
Liefs

Heb eigenlijk geen tijd, dus ga zometeen lezen hoe het gegaan is, maar ik wilde je wel even laten weten dat ik erg veel aan jullie gedacht heb vandaag!

Dussss tot straks!
Liefs Annet

Ach arm ventje! Het is ook heel naar die amandelen verwijderen. Mijn zusje heeft stage gelopen op de kno afdeling en de eerste keer dat ze bij zo'n ingreep was, is ze flauw gevallen. haha.
Hopen dat het helpt en dat hij nu s'nachts lekker doorslaapt! Sterkte en heel veel beterschap voor je dappere vent!
Liefs Esther

Hier is mn hompie dan

Hier waren we net thuis en Yoëll net wakker van zn hazeslaapje

Naar papa's gekke gezichtenparade kon wel een klein lachje

Vanavond zat ik alweer op mn favo stekkie

Maar vanavond wel koorts, dus een zetpil en naar bed, maar ik legde hem in bed en na eventjes toen hij zo goed als sliep ben ik weg gelopen. Begint hij te huilen zoals vanmorgen. Pffff had het niet meer, hij ligt nu beneden op de bank te slapen met een zweet lijfje en rode kleur. Ga hem zo nog in bed proberen, maar ik ben even niet zo sterk meer vandaag

ach. Komt allemaal goed het is even heel vervelend! Sterkte meid!
Dikke knuffel aan je ventje

Sterkte Pauline!! En een beetje extra aandacht vandaag kan echt geen kwaad hoor!!
Op die foto waar hij net wakker word, stralen de oogjes alweer...... Jou mannetje is er hopelijk snel weer bovenop!

Liefs
Susan

Terug
Bovenaan