Voor Yvon

Hoi Yvon,

Ik hoop dat je heel af en toe nog eens op de site kijkt, net als ik (ik kan het toch niet laten soms). Ik vroeg me af hoe het nu met je gaat!

Groetjes van Sacha

He Sascha,
Ik had net een hele lap tekst voor je ingetikt,maar met het versturen ging het niet goed.Ik probeer het nog een keer.

Wat leuk dat je voor mij een berichtje hebt achter gelaten.Ik kom ook nog vaak op dit forum. Het geeft toch een troost.Het gaat goed met me.Vorige week ben ik ongesteld geworden na mijn curretage.Ik heb nog steeds een blaasontsteking en vlg week moet ik voor een onderzoek naar de uroloog en eind september krijg ik een tweede onderzoek. De uroloog heeft wel gezegd dat ik beter deze onderzoeken kan afwachten en nog moet wachten met het zwanger worden tot na de uitslag.De assistente gaf weer aan dat de onderzoeken geen kwaad kunnen en ik wel kan proberen zwanger te raken.Dit laatste doen we ook.Ik zit nu in mijn vruchtbare periode en we gaan er gewoon weer voor.Vorige week was ik wat huilerig, maar dit heeft ook te maken met de blaasontsteking die ik nu heb.Hier baal ik zo van!.Ik ben erg beniewd hoe het met jou gaat. Tot horens en liefs van Yvon

Hoi Yvon,

Ik zit wel een beetje in spanning momenteel. Ik ben 37 dagen na de curettage voor het eerst ongesteld geworden. Begin augustus had ik wat bruinige afscheiding en vloeide een beetje, zo'n week lang. Normaal gesproken word ik rond de 32 dagen ongesteld, maar ik zit nu op dag 33... Ik heb vanochtend wel een testje gedaan van Clear Blue (zo'n digitale), maar die viel errug negatief uit, ha ha. Ik ben er eindelijk niet eens zoveel mee bezig geweest de afgelopen tijd en voel me best goed. Ik denk eerlijk gezegd nog maar weinig aan de miskraam. Ik ben bang dat ik eraan begin te wennen, bah!

Maar goed, we wachten het allemaal wel af. Ik heb testen via Babybrabbel besteld (lekker goedkoop) en als die binnen zijn doe ik er nog maar eentje. Ik weet het niet hoor, of ik zwanger ben. Het ene moment denk ik van wel, het andere moment dat ik dat alles gewoon nog in de war is.

Hè bah, jij blijft ook maar aan de gang met jouw blaasontsteking zeg! Ik hoop dat het allemaal snel wordt opgelost voor je... En dat je snel zwanger bent!

Groetjes van Sacha

Ik moest even snel afsluiten net, want mijn man las mee en die testen zijn zo duur dat hij het niet altijd weet als ik er eentje doe... Het is voor het goede doel!

Nogmaals, ik hoop dat de uroloog iets voor je kan doen, want dat zou al een hele opluchting zijn! Elke keer die blaasontstekingen is ook niks... Ik laat je in ieder geval nog even weten hoe het uitpakt voor mij deze maand. Misschien heb ik mijn eisprong wel veeeel later gehad dan anders en duurt het nog anderhalve week voor ik duidelijkheid heb. Je weet het maar nooit, zo kort na een miskraam. Je hoort het in ieder geval nog wel!

Ik ben blij te horen dat het goed met je gaat!

Liefs van Sacha

Ik zal voor je duimen Sacha en ik wacht op je berichtje.Wij hebben het pas gedaan tijdens mijn vruchtbare dagen en voor ons wordt het ook spannend de vlg maand.Het is nu wat rommeliger allemaal om er achter te komen, want wanneer dient de vlg menstruatie zich weer aan?.Ik ben ook erg blij dat alles goed met je gaat.Het zou leuk zijn als we tegelijkertijd kunnen zeggen dat we zwanger zijn.Tot horens en ontzettend veel succes met alles.

Liefs Yvon

Hé Yvon,

Nou, vanochtend in alle vroegte heb ik getest, maar hij was errug negatief, ha ha... Het is ook zo moeilijk te zeggen net na die curettage en misschien heb ik wel later een eisprong gehad. Mijn temperatuur was nog wel hoog, dus ik wacht nog maar even af. Als ik over anderhalve week nog niet ongesteld ben, test ik nog wel een keer en anders probeer ik zo door te gaan als de afgelopen tijd! Het lukt heus wel weer een keer, dus waarom nu tijd verspillen door me druk te maken? Daar doe ik niet meer aan mee hoor, pffff....

Het is wel gek. Het heeft voor mijn gevoel wel geholpen dat ik bijna niet meer op het forum en andere sites over zwangerschap ben geweest, maar nu het zo spannend was kon ik het toch even niet laten. Nou trek ik me maar weer even terug, maar zodra ik spannend nieuws heb laat ik wel een berichtje achter, hier of op het forum zwanger na een miskraam.

Jij ook succes hè?! Ik wens je alle goeds!

Liefs,

Sacha

Hoi Sacha, toch balen meid.Je hoopt er toch op.Knap van je hoor dat je je terug trekt wat betreft het forum, wat ben ik dan een zwakkeling,haha.Ik hoop voor je dat je te vroeg getest hebt.Voor mij is het ook afwachten deze maand, wanneer ik moet testen geen idee?.Nu giegel ik er nog om, maar ik besef dat het best een onzekere periode gaat worden, misschien is dat de rede wel.Morgen krijg ik een onderzoek wat betreft mijn blaasontsteking en moet ik weer met mijn benen wijd.Hier zie ik wel tegen op en ook wat de uitslag zal zijn.Nu kan ik nog lachen haha en morgen zie ik welweer.Ik hoop echt snel iets van je te horen met goed of met minder goed nieuws. Weet dat je altijd je ei bij me kwijt kan.

Veel succes en liefs Yvon

Hoi Yvon,

Toch nog even tussendoor een berichtje... Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden, maar ik heb in mijn agenda gekeken en heb gezien dat er een bepaald patroon in zit na mijn miskramen. Ongeveer 40 dagen erna word ik gewoon ongesteld, maar dan na een paar weken vloei ik alleen een beetje en weer vier weken daarna ben ik weer normaal ongesteld en dan blijft het redelijk stabiel. Als dat nu dus ook zo is, heb ik aanstaande vrijdag pas mijn NOD (!).

Maar... er is nu iets heel vreemds. Ons zoontjes heeft vannacht bij ons in bed geslapen omdat hij verkouden was en veel moest huilen. Er hing een beetje een plasluchtje om hem heen (waarschijnlijk van een te volle luier waardoor die lucht nog in zijn onderbroek hing ofzo). Die lucht herinnerde mij heel erg aan het zwanger en misselijk zijn en ik ben er ook nog steeds misselijk van! Ik weet niet of geurtjes niet alleen herinneringen, maar ook meer realistische gevoelens naar boven kunnen halen. Als dat zo is hoeft er niks aan de hand te zijn. Als dat te ver gaat, ben ik misschien wel echt zwanger. Ik haal me nog niks in mijn hoofd, maar vind het wel heel erg vreemd. Natuurlijk hoop ik dat ik zwanger ben! Zoals ik me NU voel zou ik zeggen van wel, ik voel me zo raar. Maar ja, wie weet wat geurtjes allemaal niet kunnen doen!!!

Dat wilde ik je even laten weten. Jij zit ook in een spannende tijd (duurt altijd zo lang). Succes met afwachten en ik hou je op de hoogte! Vrijdag of zaterdag test ik nog een keer.

Liefs,
Sacha

Terug
Bovenaan