Voor Yvon

Hé hé,

Ik heb vanochtend een test gedaan in alle vroegte en zag geen tweede lijn. Toen ik vanochtend opstond en nog eens heel goed keek in het daglicht zag ik een heeeeele vage tweede lijn! Je moet echt heel goed kijken hoor, maar hij zit er wel. Ik ben er dus haast wel zeker van dat ik weer zwanger ben!!! Maandagochtend ga ik nog een laatste keer testen (er zijn er deze keer heel wat doorheen gegaan, ha ha) en dan moet het duidelijker zijn.

Het is écht al heel snel weer raak! In juni ben ik gecuretteerd en het is net september, wow!!! Ik vind het wel ontzettend spannend hoor! Ik durf bijna niet blij te zijn, bang voor wat er komen gaat... Maar ja, we zien wel. Ik hou je op de hoogte hoor!

Liefs van Sacha

En daar ben ik weer... Met minder goed nieuws helaas. Zo goed als het er vanochtend eigenlijk nog uitzag, zo helaas pindakaas is het nu! Ik ben toch gaan vloeien vandaag, dus het was helaas niet raak (of vroeg misgegaan vanwege die licht positieve test). Ik heb er nu echt even genoeg van hoor. Ging het net weer zo lekker met mij en nu ben ik toch weer behoorlijk teleurgesteld...

Maar ja, niks aan te doen. Ik blijf voor jou duimen hoor!

Hoi Sascha,
Ik vind het erg rot voor je.Eerst de blijdschap van ik ben zwanger en nu weer die teleurstelling dat je bent gaan vloeien.Ik was even een aantal dagen niet op dit forum geweest, dus ik kon helaas niet eerder reageren.Ik hoop zo ontzettend dat het de vlg keer wel zal lukken bij je.

Ik heb een blaasonderzoek gehad en de uitslag was dat ik een ontstoken blaas heb, dus ik ben niet veel wijzer geworden.Ik moet nu een kuur van 2 maanden slikken, wat ik enorm lang vind.Ik ben hier nog niet mee begonnen omdat ik eerst mijn menstruatie wil afwachten.Al zou ik n.l zwanger zijn dan is die kuur slecht voor een eventuele zwangerschap.Mijn eerste menstruatie na de curretage begon na 7 weken en nu ben ik na 5 weken nog niet ongesteld, dus ik twijfel een beetje of ik al een test ga kopen.Verder voel ik me de laatste tijd 1 grote wrak. Ik heb vaak last van mijn rug en alles in mijn lichaam doet zeer.Ik zou me zo graag eens weer lekker gezond willen voelen zonder pijntje of ander kwaaltje.Verder loop ik er tegen niemand over te zeuren hoor!.

Sacha, erg veel succes met de vlg ronde.Geef de moed niet op!.Dit is moeilijk, maar zo je berichten gelezen te hebben, ben je een sterke en positieve meid en ik zal voor je blijven duimen.

Liefs Yvon

Hoi Yvon,

Dank je wel voor je antwoord! Tsja, het was maar heel raar hoe het ging deze periode en ik baal er met momenten nog steeds een beetje van, maar het is nu eenmaal niet alles. Ik zou zó graag willen dat alles achter de rug was. Dat we nog een tweede kindje hadden en niet elke keer met die spanningen zaten. Na ruim anderhalf jaar word ik dat wel een beetje moe hoor, maar zoals je weet kan ik ook nog niet opgeven. En dát is het moeilijke van alles, dat je constant met iets bezig bent en het maar niet af kunt ronden.

Bij jou is het ook spannend niet? Als je al vijf weken verder bent en nog niet ongesteld bent... Ik weet niet of je altijd regelmatig bent? Ik duim voor je hoor en ook dat je je snel weer wat beter voelt lichamelijk want het is niet niks allemaal! Ik ben op het moment ook heel erg moe, maar dat zullen de spanningen wel zijn die eruit komen. Ik weet nog steeds niet wat ik er van moet denken. Was ik nu zwanger of niet?! Misschien is het maar beter dat ik het niet zeker weet...

Sterkte met alles en ik zie je wel weer een keertje voorbij vliegen!

Liefs,
Sacha

Hoi Sacha,
Een paar uur geleden thuis gekomen van een paar dagen weg.We hebben erg genoten alleen werd ik dag 1 ongesteld en werd ik enorm verkouden met keelpijn.Wat was dat balen zeg!.Ik liep alleen maar te snotteren en mijn ongesteldheid is erg hevig.Toch niet zwanger.Ik werd altijd voor mijn miskraam na 21 dagen ongesteld en nu is het dus onregelmatiger geworden.Ik had je liever wat beter nieuws gegeven.
We gaan gewoon weer door voor de vlg ronde.Ik ben erg blij dat we elkaar zo nu en dan berichtjes sturen.Ik zal weer voor je gaan duimen.

Liefs Yvon

Hoi Yvon,

Jeetje, wat balen zeg! Begon je ook net een beetje hoop te krijgen... Ik merk dat het de laatste tijd weer even niet zo goed met me gaat. Het GING wel goed, maar door die rare cyclus zak ik toch wel weer terug en daar baal ik dan nog eens extra van...

Ons zoontje is afgelopen zondag naar zijn nieuwe slaapkamer verhuisd en toen ik zijn oude kamertje ging opruimen moest ik wel een paar tranen laten, vanwege het feit dat hij zo snel groot wordt en dat er allang weer een broertje of zusje voor hem in dat bedje had moeten liggen... Wat zal ík blij zijn als we er eindelijk een punt achter kunnen zetten (kindje in de armen)!

Hé, we houden zo af en toe contact! Sterkte nog...

Liefs van Sacha

Tuurlijk houden we contact meid.Het is te hopen dat we snel gelukstranen krijgen i.p.v verdrietstranen.Toevallig dat ik vandaag pijn voelde door het kleine kamertje te stofzuigen(voor onze hopelijk snelle a.s baby)en dat kamertje waren wij toen tijdens mijn zwangerschap al in onze fantasie aan het inrichten.Nu is het een werkkamer met computer etc.Ik had nooit verwacht dat dit alles zo'n indruk op mij zou maken.Toen we nog niet aan een kind dachten was ik bang een pil te vergeten en van stel je voor van als ik zwanger zou raken en nu willen we het zo graag en lukt het niet.Soms ben ik ook bang dat ik nooit moeder zal worden en zie ik me al zitten als ik oud en grijs ben zonder kinderen.Deze gedachten spoken zo af en toe door m'n hoofd.Ik heb zelf een goede band met mijn moeder en het lijkt me zo fijn als ik later een kind heb die dat ook kan zeggen over mij en over zijn/haar lieve vader.Sacha, het is goed dat je kunt huilen en het niet allemaal opkropt.Laat de tranen stromen.Ik weet dat dit oplucht en je sterker maakt.Mocht ik weer een nieuwtje hebben dan laat ik het je weten.Hou je goed en ik hoop snel weer iets van je te horen.

Liefs van Yvon

Terug
Bovenaan